Мова - духовне багатство народу. В. Сухомлинський

ДН "УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА" (гр. № 35)

                                   ІІ семестр 2020-2021 н.р. 

                                                  20.01.2021 р.

Тема уроку: "Микола Вінграновський "У синьому небі я висіяв ліс""

   1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. Опрацюйте біографію М. Вінграновського.


2. В зошиті письмово виконайте ідейно-художній аналіз поезії М. Вінграновського "У синьому небі я висіяв ліс" (визначити рід, жанр, тему, ідею, художні засоби).

Домашнє завдання: вивчити напам'ять 1 поезію на вибір поета-шістдесятника (я рекомендую вчити поезію Василя Симоненка "Ти знаєш, що ти - людина...").

                                        20.01.2021 р.

Тема уроку: "Іван Драч "Балада про соняшник""

   1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. За допомогою відео ознайомтеся з біографією поета-шістдесятника Івана Драча, КОРОТКО запишіть основні віхи його життя, АНАЛІЗ "Балади про соняшник".

                                            

                                                16.12.2020 р.

Тема уроку: "Основні відомості про Дмитра Павличка. Вірш «Два кольори», який став народною піснею"

   1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. За допомогою відео ознайомтеся з біографією поета-шістдесятника Дмитра Павличка, КОРОТКО запишіть основні віхи його життя, аналіз поезії "Два кольори", яка стала народною піснею.

2. Узагальнити матеріал про поетів-шістдесятників В.Симоненка та Д.Павличка допоможе самостійна робота

https://forms.gle/hee8ePbxW297KF6h8

                                                                                                                                                         09.12.2020 р.

Тема уроку: "Василь Симоненко «Задивляюсь у твої зіниці…», «Я…»"

   1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. За допомогою відео ознайомтеся з біографією поета-шістдесятника Василя Симоненка, КОРОТКО запишіть основні віхи його життя.


2.  Опрацюйте ідейно-тематичний аналіз поезій Василя Симоненка "Ти знаєш, що ти - людина", "Задивляюсь у твої зіниці".

3. Письмово в зошиті виконайте ідейно-тематичний поезії Симоненка "Я.." (літературний рід, жанр, тема, ідея, художні засоби)



                                       07.12.2020 р.

Тема уроку: "Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років. "Шістдесятництво""

   1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. За допомогою відео ознайомтеся з передумовами виникнення "шістдесятництва", його представниками.


 
    2. Запишіть в зошит інформацію з картинок.




                                 30.11-04.12 - очне навчання

                                        26.11.2020 р.

Тема уроку: "Загальна характеристика доробку Олеся Гончара. Мрія і дійсність у новелі "Модри Камень""

1. Запишіть в зошит дату і тему уроку, прочитайте біографію  Олеся Гончара, запишіть основні відомості про нього.



2. Опрацюйте жанрово-композиційні особливості новели Олеся Гончара "Модри Камень".

Домашнє завдання: прочитати новелу "Модри Камень" Олеся Гончара або прослухати аудіоверсію новели.

25.11.2020 р.

Тема уроку: "Два ліричні герої: малий Сашко і зріла людина у кіноповісті О. Довженка "Зачарована Десна""

1. Запишіть дату та тему уроку. Опрацюйте інформацію про кіноповість О. Довженка "Зачарована Десна", випишіть в зошит виділений  ГОЛУБИМ КОЛЬОРОМ текст.

    Кіноповість «Зачарована Десна» — один із кращих творів митця. Це «задушевна лірична сповідь, по вінця наповнена любов’ю до рідного краю, до України з її великим і скорботним минулим і її великим радісним майбутнім». У преамбулі до кіноповісті О. Довженко причину її написання пояснює такими чинниками: спогади, викликані «довгою розлукою з землею батьків» і бажання «усвідомити свою природу на ранній досвітній зорі коло самих її первісних джерел». Це сповідь про дитинство і разом з тим глибокі філософські роздуми великого митця. Кіноповість містить у собі мемуарні сторінки, ліричні сповіді, широкі картини сільського життя, побуту, портрети людей праці, чарівні пейзажні малюнки, а також роздуми про народ, його минуле й майбутнє, про мистецтво. Все це подано у двох планах: через сприйняття головного героя — сільського хлопчика Сашка і через художньо-філософські роздуми зрілого письменника. Малий Сашко сам по собі уособлює душу письменника.

2. Виконайте тестові завдання за змістом кіноповісті 

О. Довженка "Зачарована Десна".

https://forms.gle/ZfnCDc2rFnG71vvP9



18.11.2020 р.

Тема уроку: "Олександр Довженко "Зачарована Десна""

1. Запишіть дату та тему уроку. З картинки запишіть паспорт кіноповісті О. Довженка "Зачарована Десна".

2. Прослухайте уважно переказ "Зачарованої Десни", тому що на наступному уроці будемо писати самостійну роботу за змістом цієї кіноповісті.


18.11.2020 р.

Тема уроку: "Олександр Довженко "Щоденник""

1. Запишіть дату та тему уроку. Прочитайте інформацію на картинках, випишіть лише те, що виділене жовтим кольором.


2. Перегляньте екранізований "Щоденник" Олександра Довженка.


13.11.2020 р.

Тема уроку: "Трагічна творча біографія О. Довженка"

1. Запишіть дату та тему уроку. За допомогою відео ви сьогодні дізнаєтесь про трагічну творчу біографію Олександра Довженка.


2. Коротко запишіть основні факти про О. Довженка. Сфотографовані конспекти надішліть в особисті повідомлення.

11.11.2020 р.

Тема уроку: "Участь українських письменників у Другій світовій війні"

1. Запишіть дату та тему уроку. Ми розпочинаємо вивчати тему "Воєнне лихоліття". І сьогодні ви дізнаєтесь про участь українських письменників у Другій світовій війні.




                                           06.11.2020 р.

Тема уроку: "Проблема свободи й боротьби за визволення. Жанрові особливості (динаміка сюжету, неоромантичність та ін.). Вольовий характер Григорія Многогрішного"

1. Запишіть дату та тему уроку. Ми продовжуємо детальніше ознайомлюватися з пригодницьким романом Івана Багряного "Тигролови". Для цього виконаємо тестові завдання за змістом роману.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeCwsfb34vWhbrNydT1qQWHi1N174oY0LCkWPomLIKaJWpp4Q/viewform

2. Запишіть в зошити характеристику образів роману "Тигролови".





                                        04.11.2020 р.

Тема уроку: "Іван Багряний( І.Лозов’ягін). Основні віхи життя й творчості митця, його громадянська позиція. «Тигролови» як український пригодницький роман "

1. Запишіть дату та тему уроку. Ми продовжуємо вивчати еміграційну літературу. Сьогодні ознайомимося з біографією Івана Багряного та особливостями його роману "Тигролови". Коротко запишіть про письменника та його роман.

https://studway.com.ua/literatura-urok-6/

Домашнє завдання: прочитати роман "Тигролови" Івана Багряного або можна прослухати аудіопереказ


                                           30.10.2020 р.

Тема уроку: "Євген Маланюк "Напис на книзі віршів""

1. Запишіть дату та тему уроку. Ми продовжуємо вивчати творчість Євгена Маланюка на прикладі поезії "Напис на книзі віршів".


2. Виявляємо літературну компетентність

1. Яке враження справила на вас поезія? Які почуття викликала? Які запитання виникли у вас під час слухання? 
2. Визначте провідні образи поезії. Які з них пов'язані з античністю? Які — з минулим України? Які — із сучасністю?
3. До кого звернена поезія? Поміркуйте, чому поет обрав саме такого адресата.

Домашнє завдання: виконайте тестові завдання


                                           28.10.2020 р.

Тема уроку: "Євген Маланюк "Уривок з поеми""

1. Запишіть дату та тему уроку. Ми продовжуємо вивчати еміграційну літературу на прикладі творчості Євгена Маланюка. Перегляньте відео, запишіть основні факти з життя поета.  


   2. Прослухайте виразне читання поезії "Уривок з поеми"      Є. Маланюка.                            

Домашнє завдання: ідейно-художній аналіз поезії "Уривок з поеми" Є. Маланюка (визначити літературний рід, жанр, тему, ідею, художні засоби поезії).


                                            23.10.2020 р.

Тема уроку: "Література письменників-емігрантів. «Празька школа» української поезії та її представники""

1. Запишіть дату та тему уроку, перегляньте відео, запишіть визначення еміграційної літератури, коротко про хвилі еміграції, навчальні заклади для українців - емігрантів,  представників "празької школи" української поезії.
Конспекти скидайте мені в приватні повідомлення у Viber.


21.10.2020 р.

Тема уроку: "Контрольна робота "Перлини західноукраїнської літератури""
Шановні учні!
Сьогодні у вас контрольна робота з теми "Перлини західноукраїнської літератури"
 Алгоритм роботи
1. Перейдіть за посиланням

2. Виконайте тестові завдання.
3. Натисніть кнопку "Надіслати".
4. Відповіді чекаю до 23:00 21.10.2020 р.

У разі невиконання контрольної роботи оцінка за тему не буде виставлена!!!!!




16.10.2020 р.

Тема уроку: "Загальнолюдські мотиви і гуманістичні цінності поеми в прозі «Поза межами болю»"


Шановні учні!


На попередньому уроці ми ознайомилися із творчістю Осипа Турянського, українського письменника, який жив, працював і творив художнє українське літературне слово в умовах бездержавності. А ще пережив жахіття Першої світової війни. Полон. Практично смерть – і воскресіння …з-поза межі болю. Що допомогло письменникові перемогти смерть, що зумовило його про це написати автобіографічний твір,  що взагалі людині допомагає залишатися людиною, долаючи труднощі і навіть смерть, дізнаємося на сьогоднішньому уроці.

Демонстрація буктрейлера « Поза межами болю» Осип Турянський



Ви ознайомилися із текстом повісті. Скажіть, на війні є місце моральним цінностям, чи все-таки перемагає сила, гроші, біологічні інстинкти? А які гуманні вчинки здійснили герої твору?


Проблемне запитання: Які істини відкрив для вас О.Турянський і його герої ?
Орієнтовні відповіді
Людина живе, доки є надія.
Сім'я – опора, джерело енергії,сили.
У слабкому тілі може бути сильний дух.
Треба вміти прощати.
За будь-яких обставин людина має залишатись людиною.
Гроші-папір, є речі набагато цінніші.
Життя – найбільша цінність.
Сила мистецтва-безмежна.

Домашнє завдання: виконати тестові завдання "Життя і творчість Осипа Турянського"


                                     13.10.2020 р.

Тема уроку: "Осип Турянський. Поема у прозі "Поза межами болю""


Запишіть тему уроку, перегляньте відео, стисло запишіть основні відомості про Осипа Турянського та його твір "Поза межами болю".


Домашнє завдання: прочитати поему в прозі "Поза межами болю" О. Турянського.


                                                 08.10.2020 р.

Тема уроку: "Поєднання язичницьких мотивів із християнськими («Різдво» Б. -І. Антонич)"

Продовжуємо вивчати творчість Б.-І. Антонича.
Сьогодні опрацюємо поезію "Різдво".
Зробіть короткий запис інформації з презентації
 


Домашнє завдання: вивчити напам'ять поезію Б.-І. Антонича "Різдво". 


                                                                         05.10.2020 р.

Тема уроку: "Богдан-Ігор Антонич. «Зелена Євангелія» – нерозривна єдність природи і людини, ідея життєствердження"
1. Запишіть в зошит дату і тему уроку, прочитайте біографію  Богдана-Ігоря Антонича, запишіть основні відомості про поета.

2. Прочитайте поезію Б. -І. Антонича "Зелена Євангелія"





Для закріплення вивченого матеріалу виконайте 
самостійну роботу, 
перейшовши за посиланням 
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScd5bUqx5A6D5sZVrz8mX4skb_HGsFTpBLtPNrbY_sd-AyF3A/viewform




Немає коментарів:

Дописати коментар