ІІ семестр 2020-2021 н.р.
19.01.2021 р.
Тема уроку: "Поезія Стуса – зразок «стоїчної» поезії у світовій ліриці («Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…»). "
1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. Давайте пригадаємо, що І семестр ми закінчили вивченням біографії Василя Стуса. Сьогодні ознайомимося з його поезією «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…». УВАЖНО прочитайте поезію.
2. Попрацюймо з невідомими словами.3. В зошит запишіть аналіз поезії Василя Стуса «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…».
09.12.2020 р. (2 уроки)
Тема уроку: "Григір Тютюнник "Три зозулі з поклоном""
1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. Перш ніж перейти до вивчення нової теми, перевіримо з вами знання творчості Ліни Костенко.
https://forms.gle/FZgmYuDGwbxRBA7M9
2. Перегляньте відео про Григора Тютюнника, КОРОТКО запишіть про нього.
3. Наступне відео про новелу Григора Тютюнника "Три зозулі з поклоном", уважно перегляньте його, законспектуйте ЛИШЕ інформацію про ФАБУЛУ новели, її композицію, присвяту.
4. Прослухайте аудіоверсію новели Григора Тютюнника "Три зозулі з поклоном"
09.12.2020 р. (2 уроки)
Тема уроку: "Ліна Костенко. Історичний роман у віршах "Маруся Чурай""
1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. Перегляньте відео про історичний роман у віршах "Маруся Чурай".
2. Користуючись інформацією з відео, КОРОТКО запишіть про особливості цього роману (жанр, тема, ідея, композиція).
Домашнє завдання: прочитайте історичний роман у віршах "Маруся Чурай" Ліни Костенко або прослухайте його аудіоверсію.
30.11 - 04.12 - очне навчання
25.11.2020 р.
Тема уроку: "Микола Вінграновський "У синьому небі я висіяв ліс""
1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. Опрацюйте біографію М. Вінграновського.
2. В зошиті письмово виконайте ідейно-художній аналіз поезії М. Вінграновського "У синьому небі я висіяв ліс" (визначити рід, жанр, тему, ідею, художні засоби).
Домашнє завдання: вивчити напам'ять 1 поезію на вибір поета-шістдесятника (я рекомендую вчити поезію Василя Симоненка "Ти знаєш, що ти - людина...").
25.11.2020 р.
Тема уроку: "Іван Драч "Балада про соняшник""
1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. За допомогою відео ознайомтеся з біографією поета-шістдесятника Івана Драча, КОРОТКО запишіть основні віхи його життя, АНАЛІЗ "Балади про соняшник".
18.11.2020 р.
Тема уроку: "Основні відомості про Дмитра Павличка. Вірш «Два кольори», який став народною піснею"
1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. За допомогою відео ознайомтеся з біографією поета-шістдесятника Дмитра Павличка, КОРОТКО запишіть основні віхи його життя, аналіз поезії "Два кольори", яка стала народною піснею.
2. Узагальнити матеріал про поетів-шістдесятників В.Симоненка та Д.Павличка допоможе самостійна робота
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeQHlUZ1NmVBvQVRDtgFlPXA-aLzjtVi-oBRusAaV7J_UzBLw/viewform
18.11.2020 р.
Тема уроку: "Василь Симоненко «Задивляюсь у твої зіниці…», «Я…»"1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. За допомогою відео ознайомтеся з біографією поета-шістдесятника Василя Симоненка, КОРОТКО запишіть основні віхи його життя.
2. Опрацюйте ідейно-тематичний аналіз поезій Василя Симоненка "Ти знаєш, що ти - людина", "Задивляюсь у твої зіниці".
3. Письмово в зошиті виконайте ідейно-тематичний поезії Симоненка "Я.." (літературний рід, жанр, тема, ідея, художні засоби)
11.11.2020 р.
Тема уроку: "Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років. "Шістдесятництво""1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. За допомогою відео ознайомтеся з передумовами виникнення "шістдесятництва", його представниками.
2. Запишіть в зошит інформацію з картинок.
04.11.2020 р.
Тема уроку: "Контрольна робота «Під чужим небом». Воєнне лихоліття"Шановні учні!
28.10.2020 р.
Тема уроку: "Олесь Гончар. “Модри Камень”. Образи українського бійця і юної словачки Терези"1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. Пригадаймо зміст новели "Модри Камень" Олеся Гончара за допомогою тестів
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdWwEgPBdDUzhqK0Ph3COhFTkXs8JuzQaUN5gdlNUhxOtqsaA/viewform
2. Запишіть в зошит цитатну характеристику оповідача та Терези.
- «Я стидався дивитися на твої білі стрункі ноги, але, одвівши погляд, все одно бачив то весь час».
- «Тільки тепер я помітив, який подертий на мені був халат».
- «Мої руки були мокрі, червоні, незграбні, в брудних бинтах. Бинти нам правили й за рукавиці, котрі ми розгубили, митарствуючи в проклятих скелях».
- «З обережності ми за три доби ні разу не розвели вогню…».
- «Але головне завдання було виконане, і цієї ночі ми вирішили перебратися до своїх».
- «Ти пильно дивилася в вічі, і я виразно чув, як ти входиш до мого серця».
- «Померкло, стерлося все, навіть те, що звуть незабутнім першим коханням. Чому ж ця випадкова зустріч, єдиний погляд, єдина ява у великій драмі війни, чому вона не меркне і, відчуваю, ніколи не померкне?».
- «… Біля столу злякана мати, а ти біля високого ліжка застила в подиві, закриваючи груди розпущеними косами».
- «Ти стояла на стільці боса, закриваючи вікна».
- « Була ти в білій сукні, і на рукаві чорніла пов’язка».
- «Пальці твої були вправні й повні ніжного тепла. Зовсім не боліло, як ти відривала закривавлений бинт».
- «Спіть, я стану на варті…».
- «Ти йдеш попереду, закутана шаллю, легко перестрибуючи з брили на брилу. Розповідаєш, як краще добратися до млинів, і, скинувши рукавичку, подаєш руку на прощання».
- «Тонка рука, вся зіткана з чутливих живчиків, дрібно тремтить і гріє всього мене».
- «А вона йде перед ними (поліцаями) і не плаче, тільки раз по раз оглядається».
- « Вона мовчки витирає кривавицю з обличчя та все-таки оглядається».
21.10.2020 р.
Тема уроку: "Загальна характеристика доробку Олеся Гончара. Мрія і дійсність у новелі "Модри Камень""
1. Запишіть в зошит дату і тему уроку, прочитайте біографію Олеся Гончара, запишіть основні відомості про нього.
2. Опрацюйте жанрово-композиційні особливості новели Олеся Гончара "Модри Камень".
Немає коментарів:
Дописати коментар