Мова - духовне багатство народу. В. Сухомлинський

ДН "УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА" (гр. № 33)

                                        ІІ семестр 2020-2021 н.р.

                                             19.01.2021 р.

Тема уроку: "Поезія Стуса – зразок «стоїчної» поезії у світовій ліриці («Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…»). "

   1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. Давайте пригадаємо, що І семестр ми закінчили вивченням біографії Василя Стуса. Сьогодні ознайомимося з його поезією «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…». УВАЖНО прочитайте поезію.

2. Попрацюймо з невідомими словами.



3. В зошит запишіть аналіз поезії Василя Стуса «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…».
                             

                                      09.12.2020 р. (2 уроки)

Тема уроку: "Григір Тютюнник "Три зозулі з поклоном""

   1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. Перш ніж перейти до вивчення нової теми, перевіримо з вами знання творчості Ліни Костенко.

                   https://forms.gle/FZgmYuDGwbxRBA7M9

2. Перегляньте відео про Григора Тютюнника, КОРОТКО запишіть про нього.


3. Наступне відео про новелу Григора Тютюнника "Три зозулі з поклоном", уважно перегляньте його, законспектуйте ЛИШЕ інформацію про ФАБУЛУ новели, її композицію, присвяту.


4. Прослухайте аудіоверсію новели Григора Тютюнника "Три зозулі з поклоном"


                                              09.12.2020 р. (2 уроки)

Тема уроку: "Ліна Костенко. Історичний роман у віршах "Маруся Чурай""

   1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. Перегляньте відео про історичний роман у віршах "Маруся Чурай".


2. Користуючись інформацією з відео, КОРОТКО запишіть про особливості цього роману (жанр, тема, ідея, композиція).

Домашнє завдання: прочитайте історичний роман у віршах "Маруся Чурай" Ліни Костенко або прослухайте його аудіоверсію.


                                   30.11 - 04.12 - очне навчання

                                               25.11.2020 р.

Тема уроку: "Микола Вінграновський "У синьому небі я висіяв ліс""

   1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. Опрацюйте біографію М. Вінграновського.


2. В зошиті письмово виконайте ідейно-художній аналіз поезії М. Вінграновського "У синьому небі я висіяв ліс" (визначити рід, жанр, тему, ідею, художні засоби).

Домашнє завдання: вивчити напам'ять 1 поезію на вибір поета-шістдесятника (я рекомендую вчити поезію Василя Симоненка "Ти знаєш, що ти - людина...").

                                        25.11.2020 р.

Тема уроку: "Іван Драч "Балада про соняшник""

   1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. За допомогою відео ознайомтеся з біографією поета-шістдесятника Івана Драча, КОРОТКО запишіть основні віхи його життя, АНАЛІЗ "Балади про соняшник".


                                        18.11.2020 р.

Тема уроку: "Основні відомості про Дмитра Павличка. Вірш «Два кольори», який став народною піснею"

   1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. За допомогою відео ознайомтеся з біографією поета-шістдесятника Дмитра Павличка, КОРОТКО запишіть основні віхи його життя, аналіз поезії "Два кольори", яка стала народною піснею.

2. Узагальнити матеріал про поетів-шістдесятників В.Симоненка та Д.Павличка допоможе самостійна робота

                                            https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeQHlUZ1NmVBvQVRDtgFlPXA-aLzjtVi-oBRusAaV7J_UzBLw/viewform

                                            

                                       18.11.2020 р.

Тема уроку: "Василь Симоненко «Задивляюсь у твої зіниці…», «Я…»"

   1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. За допомогою відео ознайомтеся з біографією поета-шістдесятника Василя Симоненка, КОРОТКО запишіть основні віхи його життя.


2.  Опрацюйте ідейно-тематичний аналіз поезій Василя Симоненка "Ти знаєш, що ти - людина", "Задивляюсь у твої зіниці".

3. Письмово в зошиті виконайте ідейно-тематичний поезії Симоненка "Я.." (літературний рід, жанр, тема, ідея, художні засоби)


                                           11.11.2020 р.

Тема уроку: "Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років. "Шістдесятництво""

   1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. За допомогою відео ознайомтеся з передумовами виникнення "шістдесятництва", його представниками.


 
    2. Запишіть в зошит інформацію з картинок.




                                  
 

                                                 04.11.2020 р.

Тема уроку: "Контрольна робота «Під чужим небом». Воєнне лихоліття"

                                                     Шановні учні!

Сьогодні у вас контрольна робота з теми ""Під чужим небом". Воєнне лихоліття".

 Алгоритм роботи
1. Перейдіть за посиланням

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfmNMQIoYdU9XTvAX2kuR3OxGoS3PV614Q_PS9IW36x3YngPA/viewform
2. Виконайте тестові завдання.
3. Натисніть кнопку "Надіслати".
4. Відповіді чекаю до 23:00 04.11.2020 р.

У разі невиконання контрольної роботи оцінка за тему не буде виставлена!!!!!

Надсилайте роботу лише 1 раз!!!


                                          28.10.2020 р.

Тема уроку: "Олесь Гончар. “Модри Камень”. Образи українського бійця і юної словачки Терези"

1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. Пригадаймо зміст новели "Модри Камень" Олеся Гончара за допомогою тестів

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdWwEgPBdDUzhqK0Ph3COhFTkXs8JuzQaUN5gdlNUhxOtqsaA/viewform

2. Запишіть в зошит цитатну характеристику оповідача та Терези.

Оповідач (український солдат)
  • «Я стидався дивитися на твої білі стрункі ноги, але, одвівши погляд, все одно бачив то весь час».
  • «Тільки тепер я помітив, який подертий на мені був халат».
  • «Мої руки були мокрі, червоні, незграбні, в брудних бинтах. Бинти нам правили й за рукавиці, котрі ми розгубили, митарствуючи в проклятих скелях».
  • «З обережності ми за три доби ні разу не розвели вогню…».
  • «Але головне завдання було виконане, і цієї ночі ми вирішили перебратися до своїх».
  • «Ти пильно дивилася в вічі, і я виразно чув, як ти входиш до мого серця».
  • «Померкло, стерлося все, навіть те, що звуть незабутнім першим коханням. Чому ж ця випадкова зустріч, єдиний погляд, єдина ява у великій драмі війни, чому вона не меркне і, відчуваю, ніколи не померкне?».
Тереза
  • «… Біля столу злякана мати, а ти біля високого ліжка застила в подиві, закриваючи груди розпущеними косами».
  • «Ти стояла на стільці боса, закриваючи вікна».
  • « Була ти в білій сукні, і на рукаві чорніла пов’язка».
  • «Пальці твої були вправні й повні ніжного тепла. Зовсім не боліло, як ти відривала закривавлений бинт».
  • «Спіть, я стану на варті…».
  • «Ти йдеш попереду, закутана шаллю, легко перестрибуючи з брили на брилу. Розповідаєш, як краще добратися до млинів, і, скинувши рукавичку, подаєш руку на прощання».
  • «Тонка рука, вся зіткана з чутливих живчиків, дрібно тремтить і гріє всього мене».
  • «А вона йде перед ними (поліцаями) і не плаче, тільки раз по раз оглядається».
  • « Вона мовчки витирає кривавицю з обличчя та все-таки оглядається».

                                               21.10.2020 р.

Тема уроку: "Загальна характеристика доробку Олеся Гончара. Мрія і дійсність у новелі "Модри Камень""

1. Запишіть в зошит дату і тему уроку, прочитайте біографію  Олеся Гончара, запишіть основні відомості про нього.



2. Опрацюйте жанрово-композиційні особливості новели Олеся Гончара "Модри Камень".

Домашнє завдання: прочитати новелу "Модри Камень" Олеся Гончара або прослухати аудіоверсію новели.



Немає коментарів:

Дописати коментар