Мова - духовне багатство народу. В. Сухомлинський

ДН "УКРАЇНСЬКА МОВА" (гр. 25)

21.02.2022 р.

Тема уроку: "Прислівник. Ступені порівняння прислівників"
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку. Повторіть про прислівник  як частину мови.

2. Повторімо основні відомості про утворення ступенів порівняння прислівників.


3. Письмово виконайте вправи і тести.



                                           09.02.2022 р.

Тема уроку: "Ступені порівняння прикметників"
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Повторімо основні відомості про утворення ступенів порівняння прикметників.





3. Перегляньте відео

4. Письмово в зошиті утворіть вищий і найвищий ступені порівняння прикметників (обидві форми).

Зразок. 
Свіжий - свіжіший - найсвіжіший
Свіжий - більш свіжий - найбільш свіжий

Свіжий, холодний, гарячий, лагідний, добрий, кислий, гіркий, солодкий, солоний, пасивний, активний, гарний, високий, низький, вузький, дорогий, далекий, близький, молодий, розумний.


        02.02.2022 р.
Тема уроку: "Прикметник. Відмінкові закінчення прикметників"
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Повторімо основні відомості про прикметник як частину мови.


3. У робочому зошиті провідміняйте прикметники веселий, весела, веселе, веселі; літній, літня, літнє, літні.

18.11.2021 р.

Тема уроку: "Контрольна робота "Морфологічна норма""

Шановні учні!
Сьогодні у вас контрольна робота з теми "Морфологічна норма".
 Алгоритм роботи
1. Перейдіть за посиланням
2. Виконайте тестові завдання.
3. Натисніть кнопку "Надіслати".


У разі невиконання контрольної роботи оцінка за тему не буде виставлена!!!!!


11.11.2021 р.
Тема уроку: "Особливості кличного відмінка. Творення й відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові"

                                               Шановні учні!
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Повторімо з вами теоретичний матеріал про кличний відмінок та творення імен по батькові за допомогою відео.


3. Виконайте письмово вправи 415, 422.




Домашнє завдання: виконати тести

Виконані роботи надсилайте в приватні повідомлення.

26.10.2021 р.

Тема уроку: "Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку"
                                               Шановні учні!
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Повторімо з вами, які закінчення мають іменники чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку однини.

3.  Письмово виконайте вправи 383, 384
Домашнє завдання: виконайте тести


І курс

21.01.2021 р.

Тема уроку: "Спрощення приголосних"
                                            Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Орфографічна норма".

1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку. Сьогодні повторимо правила спрощення приголосних звуків. УВАЖНО прочитайте правила!


2. Запишіть  в робочі зошити винятки, у яких спрощення НЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ

3. Письмово виконайте вправи.

ІІ семестр 2020-2021 н.р.

18.01.2021 р.

Тема уроку: "Чергування голосних  і приголосних в українській мові"
                                            Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Орфографічна норма".

1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку. Сьогодні повторимо правила чергування голосних і приголосних звуків. УВАЖНО прочитайте правила!



2. Письмово виконайте вправи.


24.12.2020 р.

Тема уроку: "Позначення м’якості приголосних"
                                            Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Орфографічна норма".

1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку. Сьогодні повторимо правила вживання м'якого знака.


Уважно перегляньте відео!

2. Виконайте вправи


14.12.-18.12.2020 р. - очне навчання

08.12.2020 р.

Тема уроку: "Словорозрізнювальний,  формо-розрізнювальний,  діалектний наголоси. Складні випадки наголошування слів"
                                            Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Орфоепічна норма".

1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку. Сьогодні повторимо словорозрізнювальну та форморозрізнювальну функції наголосу в українській мові.



2. Виконайте вправу


03.12.2020 р.

Тема уроку: "Наголос. Основні правила наголошування слів. Нормативний наголос. Варіативне наголошування слів"
                                            Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Орфоепічна норма".

1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку. Сьогодні повторимо та запишемо з вами інформацію про наголос в українській мові.



2. Перегляньте відео про те, як запам'ятати наголоси слів з програми ЗНО


3. УВАЖНО ПРОЧИТАЙТЕ вправу з правильним наголошуванням слів.

4. Письмово виконайте вправу та тести


01.12.2020 р.

Тема уроку: "Основні правила вимови голосних та приголосних звуків"
                                            Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Орфоепічна норма".

1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку. Повторіть правила вимови голосних і приголосних звуків.




2. Повторіть правила фонетичного транскрибування

3. Виконайте вправу

4. Виконайте тестові завдання


 26.11.2020 р.

Тема уроку: "Орфоепічна помилка. Орфоепічний словник. Поняття милозвучності. Чергування у-в, і-й як засіб милозвучності"
                                            Шановні учні!
Ми з вами розпочинаємо вивчення теми "Орфоепічна норма".

1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку, інформацію про орфографію, орфоепічний словник, орфоепічну помилку та милозвучність.


2. Перегляньте відео

3. Виконайте вправи та тестові завдання




24.11.2020 р.

Тема уроку: "Контрольне есе "Як карантин змінив моє життя?""

                       Шановні учні!                

Сьогодні вам потрібно написати контрольне формальне есе "Як карантин змінив моє життя?"

Давайте пригадаємо особливості написання есе.


         23.11.2020 р.

Тема уроку: "Мовленнєвий вчинок. Мовленнєва подія"
                                            Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Практична риторика".

1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку, інформацію про мовленнєвий вчинок та мовленнєву подію.

Вчинок - свідома дія, під час якої людина визначає себе морально, ціннісно і стверджує себе ставленням до іншої людини, до себе, до групи людей. Вчинок - це одиниця соціальної поведінки. Виявляється він у свідомій дії, бездіяльності, жесті, висловленні.
  • Якщо вчинок виражається у висловлених словах - це мовленнєвий вчинок. Вчинки бувають красиві й погані, добрі й злі, жорстокі, продумані й непродумані. 
  • Мовленнєва подія - це конкретний факт мовленнєвої активності.

2. Виконайте тести "Практична риторика (узагальнення)"

https://forms.gle/hbpHkzrSFHqG6UNr8


19.11.2020 р.

Тема уроку: "Ефективність мовлення. Стратегія і тактика мовленнєвої поведінки. Комунікативний намір"
                                            Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Практична риторика".

1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку. З картинок випишіть лише ту інформацію, яка містить жирний шрифт.


2. Прочитайте текст і письмово виконайте завдання А, що розміщене під цим текстом.


17.11.2020 р.

Тема уроку: "Текст як одиниця спілкування. Етапи підготовки тексту виступу"
                                            Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Практична риторика".

1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку. Опрацюйте та запишіть інформацію з картинок.



2. Прочитайте текст



 На основі прочитаного тексту запишіть у зошит   5 – 6            основних порад промовцю.  

12.11.2020 р.

Тема уроку: "Аудиторія (слухач, слухачі). Види слухання. Цілі слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією"
                                            Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Практична риторика".

1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку. Опрацюйте та запишіть інформацію з картинок.




                                                  10.11.2020 р.

Тема уроку: "Переказування взірцевих текстів промов"
                                            Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Практична риторика".
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Вам сьогодні необхідно прочитати промову Стіва Джобса "Історія про любов і втрати", в зошиті скласти план цієї промови, письмово коротко переказати промову.


 05.11.2020 р.
Тема уроку: "Особистість мовця (чарівність, артистизм, упевненість у собі, щирість, обізнаність, об’єктивність, доброзичливість). Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора. Комунікативний стан мовця"
                                            Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення нової теми "Практична риторика".
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Опрацюйте теоретичний матеріал, випишіть з картинки лише інформацію, виділену курсивом.


3. Виконайте тестові завдання.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc8Gb58mSR_-BhmjKXabnZWAY1EjEm19pEiCj6-sFSUACVpPQ/viewform


                                                03.11.2020 р.

Тема уроку: "Мовленнєва ситуація. Елементи мовленнєвої ситуації "
                                            Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення нової теми "Практична риторика".
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Опрацюйте теоретичний матеріал, випишіть з картинки лише інформацію, виділену жирним шрифтом.

3. Виконайте завдання 6.

Чекаю на роботи в приватні повідомлення. 

29.10.2020 р.

Тема уроку: "Риторика як мистецтво, наука й навчальна дисципліна"
                                            Шановні учні!
Ми з вами розпочинаємо вивчення нової теми "Практична риторика".
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Опрацюйте теоретичний матеріал, випишіть з картинки лише інформацію, виділену жирним шрифтом.



27.10.2020 р.

Тема уроку: "Контрольна робота "Вступ.  Поняття норми в сучасній українській літературній мові. Лексична норма""

Шановні учні!
Сьогодні у вас контрольна робота з теми "Вступ.  Поняття норми в сучасній українській літературній мові. Лексична норма".
 Алгоритм роботи
1. Перейдіть за посиланням

2. Виконайте тестові завдання.
3. Натисніть кнопку "Надіслати".
4. Відповіді чекаю до 23:00 27.10.2020 р.

У разі невиконання контрольної роботи оцінка за тему не буде виставлена!!!!!

Надсилайте роботу лише 1 раз!!!


23.10.2020 р.

Тема уроку: "Утвердження лексичної норми в словниках української мови (повторення і узагальнення)"


                                               Шановні учні!
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.

2. Опрацюйте теоретичний матеріал з фото.


3. Виконайте вправу з фото.
4. Виконайте тести та надішліть відповіді мені в приватні повідомлення у Viber.



 21.10.2020 р.

Тема уроку: "Уживання слів у фразеологізмах відповідно до їхнього стилістичного забарвлення"


                                               Шановні учні!
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Опрацюйте теоретичний матеріал і виконайте вправу з картинки.


 19.10.2020 р.

Тема уроку: "Основні групи фразеологізмів, багатозначність, синонімія й антонімія фразеологізмів"

                                               Шановні учні!
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Повторімо з вами основні відомості про фразеологізми за допомогою відео.

3. Виконайте вправи

 
3. Виконайте тестові завдання за посиланням 

Немає коментарів:

Дописати коментар