21.02.2022 р.
Тема уроку: "Прислівник. Ступені порівняння прислівників "
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку. Повторіть про прислівник як частину мови.
2. Повторімо основні відомості про утворення ступенів порівняння прислівників.
3. Письмово виконайте вправи і тести.
09.02.2022 р.
Тема уроку: " Ступені порівняння прикметників "
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Повторімо основні відомості про утворення ступенів порівняння прикметників.
3. Перегляньте відео
VIDEO
4. Письмово в зошиті утворіть вищий і найвищий ступені порівняння прикметників (обидві форми).
Зразок.
Свіжий - свіжіший - найсвіжіший
Свіжий - більш свіжий - най більш свіжий
Свіжий, холодний, гарячий, лагідний, добрий, кислий, гіркий, солодкий, солоний, пасивний, активний, гарний, високий, низький, вузький, дорогий, далекий, близький, молодий, розумний.
02.02.2022 р.
Тема уроку: " Прикметник. Відмінкові закінчення прикметників "
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Повторімо основні відомості про прикметник як частину мови.
3. У робочому зошиті провідміняйте прикметники веселий, весела, веселе, веселі; літній, літня, літнє, літні. 18.11.2021 р.
Тема уроку: " Контрольна робота "Морфологічна норма" "
Шановні учні! Сьогодні у вас контрольна робота з теми "Морфологічна норма".
Алгоритм роботи
1. Перейдіть за посиланням
2. Виконайте тестові завдання.
3. Натисніть кнопку "Надіслати" .
У разі невиконання контрольної роботи оцінка за тему не буде виставлена!!!!!
11.11.2021 р.
Тема уроку: " Особливості кличного відмінка. Творення й відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові "
Шановні учні!
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Повторімо з вами теоретичний матеріал про кличний відмінок та творення імен по батькові за допомогою відео.
VIDEO
VIDEO
3. Виконайте письмово вправи 415, 422.
Домашнє завдання: виконати тести
Виконані роботи надсилайте в приватні повідомлення.
26.10.2021 р.
Тема уроку: "Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку "
Шановні учні!
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Повторімо з вами, які закінчення мають іменники чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку однини.
3. Письмово виконайте вправи 383, 384 Домашнє завдання: виконайте тести
І курс
21.01.2021 р.
Тема уроку: " Спрощення приголосних"
Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Орфографічна норма".
1. З аписуйте в робочі зошити дату і тему уроку. Сьогодні повторимо правила спрощення приголосних звуків. УВАЖНО прочитайте правила!
2. З апишіть в робочі зошити винятки, у яких спрощення НЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ
3. Письмово виконайте вправи.
ІІ семестр 2020-2021 н.р.
18.01.2021 р.
Тема уроку: " Чергування голосних і приголосних в українській мові "
Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Орфографічна норма".
1. З аписуйте в робочі зошити дату і тему уроку. Сьогодні повторимо правила чергування голосних і приголосних звуків. УВАЖНО прочитайте правила!
2. Письмово виконайте вправи.
24.12.2020 р.
Тема уроку: " Позначення м’якості приголосних "
Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Орфографічна норма".
1. З аписуйте в робочі зошити дату і тему уроку. Сьогодні повторимо правила вживання м'якого знака.
Уважно перегляньте відео!
VIDEO
2. Виконайте вправи
14.12.-18.12.2020 р. - очне навчання
08 .12.2020 р.
Тема уроку: " Словорозрізнювальний, формо-розрізнювальний, діалектний наголоси. Складні випадки наголошування слів "
Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Орфоепічна норма".
1. З аписуйте в робочі зошити дату і тему уроку. Сьогодні повторимо словорозрізнювальну та форморозрізнювальну функції наголосу в українській мові.
2. Виконайте вправу
03 .12.2020 р.
Тема уроку: " Наголос. Основні правила наголошування слів. Нормативний наголос. Варіативне наголошування слів "
Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Орфоепічна норма".
1. З аписуйте в робочі зошити дату і тему уроку. Сьогодні повторимо та запишемо з вами інформацію про наголос в українській мові.
2. Перегляньте відео про те, як запам'ятати наголоси слів з програми ЗНО
VIDEO
3. УВАЖНО ПРОЧИТАЙТЕ вправу з правильним наголошуванням слів.
4. Письмово виконайте вправу та тести
01 .12.2020 р.
Тема уроку: " Основні правила вимови голосних та приголосних звуків "
Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Орфоепічна норма".
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку. Повторіть правила вимови голосних і приголосних звуків.
2. Повторіть правила фонетичного транскрибування 4. Виконайте тестові завдання
26 .11.2020 р.
Тема уроку: " Орфоепічна помилка. Орфоепічний словник. Поняття милозвучності. Чергування у-в, і-й як засіб милозвучності "
Шановні учні!
Ми з вами розпочинаємо вивчення теми "Орфоепічна норма".
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку, інформацію про орфографію, орфоепічний словник, орфоепічну помилку та милозвучність.
2. Перегляньте відео
3. Виконайте вправи та тестові завдання
24 .11.2020 р.
Тема уроку: "Контрольне есе "Як карантин змінив моє життя?" "
Шановні учні!
Сьогодні вам потрібно написати контрольне формальне есе "Як карантин змінив моє життя?"
Давайте пригадаємо особливості написання есе.
23 .11.2020 р.
Тема уроку: " Мовленнєвий вчинок. Мовленнєва подія "
Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Практична риторика".
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку, інформацію про мовленнєвий вчинок та мовленнєву подію.
Вчинок - свідома дія, під час якої людина визначає себе морально, ціннісно і стверджує себе ставленням до іншої людини, до себе, до групи людей. Вчинок - це одиниця соціальної поведінки. Виявляється він у свідомій дії, бездіяльності, жесті, висловленні.
Якщо вчинок виражається у висловлених словах - це мовленнєвий вчинок . Вчинки бувають красиві й погані, добрі й злі, жорстокі, продумані й непродумані. Мовленнєва подія - це конкретний факт мовленнєвої активності.
2. Виконайте тести "Практична риторика (узагальнення)"
https://forms.gle/hbpHkzrSFHqG6UNr8
19.11.2020 р.
Тема уроку: " Ефективність мовлення. Стратегія і тактика мовленнєвої поведінки. Комунікативний намір "
Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Практична риторика".
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку. З картинок випишіть лише ту інформацію, яка містить жирний шрифт.
2. Прочитайте текст і письмово виконайте завдання А, що розміщене під цим текстом.
17.11.2020 р.
Тема уроку: " Текст як одиниця спілкування. Етапи підготовки тексту виступу "
Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Практична риторика".
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку. Опрацюйте та запишіть інформацію з картинок.
2. Прочитайте текст
На основі прочитаного тексту запишіть у зошит 5 – 6 основних порад промовцю.
12.11.2020 р.
Тема уроку: " Аудиторія (слухач, слухачі). Види слухання. Цілі слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією "
Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Практична риторика".
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку. Опрацюйте та запишіть інформацію з картинок.
10.11.2020 р.
Тема уроку: " Переказування взірцевих текстів промов "
Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Практична риторика".
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Вам сьогодні необхідно прочитати промову Стіва Джобса "Історія про любов і втрати", в зошиті скласти план цієї промови, письмово коротко переказати промову.
05.11.2020 р.
Тема уроку: " Особистість мовця (чарівність, артистизм, упевненість у собі, щирість, обізнаність, об’єктивність, доброзичливість). Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора. Комунікативний стан мовця "
Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення нової теми "Практична риторика".
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Опрацюйте теоретичний матеріал, випишіть з картинки лише інформацію, виділену курсивом .
3. Виконайте тестові завдання.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc8Gb58mSR_-BhmjKXabnZWAY1EjEm19pEiCj6-sFSUACVpPQ/viewform
03.11.2020 р.
Тема уроку: " Мовленнєва ситуація. Елементи мовленнєвої ситуації "
Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення нової теми "Практична риторика".
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Опрацюйте теоретичний матеріал, випишіть з картинки лише інформацію, виділену жирним шрифтом.
VIDEO
Чекаю на роботи в приватні повідомлення.
29.10.2020 р.
Тема уроку: " Риторика як мистецтво, наука й навчальна дисципліна " Шановні учні!
Ми з вами розпочинаємо вивчення нової теми "Практична риторика".
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Опрацюйте теоретичний матеріал, випишіть з картинки лише інформацію, виділену жирним шрифтом.
27.10.2020 р.
Тема уроку: " Контрольна робота " Вступ. Поняття норми в сучасній українській літературній мові. Лексична норма " "
Шановні учні! Сьогодні у вас контрольна робота з теми "Вступ. Поняття норми в сучасній українській літературній мові. Лексична норма".
Алгоритм роботи
1. Перейдіть за посиланням
2. Виконайте тестові завдання.
3. Натисніть кнопку "Надіслати" .
4. Відповіді чекаю до 23:00 27.10.2020 р.
У разі невиконання контрольної роботи оцінка за тему не буде виставлена!!!!!
Надсилайте роботу лише 1 раз!!!
23.10.2020 р.
Тема уроку: " Утвердження лексичної норми в словниках української мови (повторення і узагальнення) "
Шановні учні!
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Опрацюйте теоретичний матеріал з фото.
3. Виконайте вправу з фото. 4. Виконайте тести та надішліть відповіді мені в приватні повідомлення у Viber. 21.10.2020 р.
Тема уроку: " Уживання слів у
фразеологізмах відповідно до їхнього стилістичного забарвлення "
Шановні учні!
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Опрацюйте теоретичний матеріал і виконайте вправу з картинки.
19.10.2020 р.
Тема уроку: " Основні групи
фразеологізмів, багатозначність, синонімія й антонімія фразеологізмів "
Шановні учні!
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Повторімо з вами основні відомості про фразеологізми за допомогою відео.
Немає коментарів:
Дописати коментар