Мова - духовне багатство народу. В. Сухомлинський

ДН "УКРАЇНСЬКА МОВА" (гр. 32)

                                                                       20.01.2021 р.

Тема уроку: "Стилістичні особливості слів іншомовного походження"

1. Запишіть в зошит дату та тему уроку. Ми продовжуємо вивчати тему "Стилістична норма". УВАЖНО прочитайте інформацію на картинці, випишіть з неї перших два речення.

2. Виконайте письмово вправи.

4. Письмово виконайте тестові завдання.

         

                                      19.01.2021 р.

Тема уроку: "Стилістичне використання синонімів, антонімів і паронімів"

1. Запишіть в зошит дату та тему уроку. Ми продовжуємо вивчати тему "Стилістична норма". З картинки в зошит випишіть визначення паронімів, антонімів та синонімів. Не забудьте до кожного визначення виписати по кілька прикладів.
2. Письмово виконайте вправу.
3. Письмово виконайте тестові завдання.

ІІ семестр 2020-2021 н.р.

                                         18.01.2021 р.

Тема уроку: "Стилістична помилка. Стилістичне використання багатозначних слів і омонімів"

1. Запишіть в зошит дату та тему уроку. Сьогодні розпочинаємо вивчати нову тему "Стилістична норма". Для початку з картинки випишіть визначення стилістичної помилки.
2. Повторіть про однозначні та багатозначні слова, особливу увагу зверніть на пряме та переносне значення слова.

 3. Виконайте письмово вправу.

4. Також сьогодні повторимо про омоніми. З картинок випишіть визначення та види омонімів.


5. Виконайте письмово вправу. Спишіть речення, розкриваючи дужки, знайдіть у реченнях омоніми і підкресліть їх однією лінією.

                                                  17.12.2020 р.

Тема уроку: "Розділові знаки в складносурядному реченні"
1. Запишіть в зошит дату та тему уроку. Сьогодні пригадаємо розділові знаки в складносурядному реченні. 

УВАЖНО ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО!!!

2. Виконайте вправу і тести


                                                 16.12.2020 р.

Тема уроку: "Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених вставними словами і реченнями"
1. Запишіть в зошит дату та тему уроку. Сьогодні пригадаємо розділові знаки, якими відокремлюються вставні слова та речення.
3. Виконайте вправу

                                                14.12.2020 р.

Тема уроку: "Контрольне есе "Ця музика спонукає до думок""

                       Шановні учні!                

Сьогодні вам потрібно написати контрольне формальне есе "Ця музика спонукає до думок".

1. Давайте пригадаємо особливості написання есе.


2. Візьміть подвійні листочки в лінію і підпишіть на 7 рядку титульної сторінки.

Контрольне есе
Ця музика спонукає до думок
учня(учениці) групи № 32
Грицівського ВПУ № 38
Прізвище та ім'я в Р. в.

3. Розгорнувши подвійні листочки, напишіть 
Контрольне есе
Ця музика спонукає до думок

4. Після цього напишіть есе обсягом 120-200 слів про те, яка музика спонукає вас до думок. Роботи привезете 21 грудня. 

  

10.12.2020 р.

Тема уроку: "Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими обставинами"

1. Запишіть в зошит дату та тему уроку, пригадайте інформацію про обставину як другорядний член речення  та про розділові знаки, якими вона відокремлюється.

2. Виконайте вправи

3. Виконайте тестові завдання

https://forms.gle/5UcY5owxCCyo3Sj49


09.12.2020 р.


Тема уроку: "
Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими прикладками"

1. Запишіть в зошит дату та тему уроку, пригадайте інформацію про прикладку як різновид означення  та про розділові знаки, якими прикладка відокремлюється.
2. Виконайте вправу і тестові завдання



07.12.2020 р.

Тема уроку: "Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими означеннями"

1. Запишіть в зошит дату та тему уроку, пригадайте за допомогою відео про означення як другорядний член речення та про розділові знаки, якими може відокремлюватися означення (вправу з відео виконувати не потрібно).

2. Виконуючи вправи, можете користуватися правилами відокремлення означення





Немає коментарів:

Дописати коментар