Мова - духовне багатство народу. В. Сухомлинський

ДН "УКРАЇНСЬКА МОВА" (гр. № 35)

 Підручник для дистанційного навчання

з української мови для групи №35

                                   09.04.2021 р.

Тема уроку: "Контрольна робота "Практична риторика. Мовленнєві жанри""

Шановні учні!
Вам необхідно написати контрольну роботу з теми "Практична риторика. Мовленнєві жанри".
 
Алгоритм роботи
1. Перейдіть за посиланням
2. Виконайте тестові завдання.
3. Натисніть кнопку "Надіслати".
4. Відповіді чекаю до  12.04.2021 р.

Критерії оцінювання
Всього за правильне виконання тестових завдань можна отримати 24 бали. Після закінчення тестів кількість своїх правильних відповідей поділіть на 2 і дізнаєтесь оцінку за контрольну роботу.

У разі невиконання контрольної роботи оцінка за тему не буде виставлена!!!!!

Роботу надсилайте ЛИШЕ 1 РАЗ!
Зараховується ЛИШЕ перша оцінка!

                                            08.04.2021 р.

Тема уроку: "Контрольне есе "Моя заповітна мрія""

                       Шановні учні!                

Сьогодні вам потрібно написати контрольне формальне есе "Моя заповітна мрія".

1. Давайте пригадаємо особливості написання есе.


2. Візьміть подвійні листочки в лінію і підпишіть на 7 рядку титульної сторінки.

Контрольне есе
Моя заповітна мрія
учня групи № 32
Грицівського ВПУ № 38
Прізвище та ім'я в Р. в.

3. Розгорнувши подвійні листочки, напишіть 
Контрольне есе
Моя заповітна мрія

4. Після цього напишіть есе обсягом 120-200 слів про те, яка у вас заповітна мрія. Обов`язково має бути вступ, основна частина, висновки. Роботи привезете, коли повернетесь на навчання.


                                   02.04.2021 р.
Тема уроку: "Етикетні жанри (привітання, вибачення)"

1. Запишіть в зошит дату та тему уроку. Ми продовжуємо вивчати тему "Практична риторика. Мовленнєві жанри". УВАЖНО прочитайте інформацію на картинках.


2. Виконайте письмово вправу. Випишіть в зошит форми привітання.
                                                                                                                                         01.04.2021 р.
Тема уроку: "Оцінювальні жанри (похвала, осуд, рецензія, характеристика)"

1. Запишіть в зошит дату та тему уроку. Ми продовжуємо вивчати тему "Практична риторика. Мовленнєві жанри". УВАЖНО прочитайте інформацію на картинках, випишіть з них в зошит ТІЛЬКИ визначення оцінювальних жанрів (похвала, осуд, рецензія, характеристика).





2. Виконайте письмово вправу


                                           31.03.2021 р.
Тема уроку: "Діалогічні жанри (бесіда, телефонна розмова, листування)"

1. Запишіть в зошит дату та тему уроку. Ми продовжуємо вивчати тему "Практична риторика. Мовленнєві жанри". УВАЖНО прочитайте інформацію на картинках, випишіть з них в зошит ТІЛЬКИ визначення діалогічних жанрів (бесіда, телефонна розмова, лист).




2. Виконайте письмово вправу
                                           


                                              26.03.2021 р.
Тема уроку: "Інформаційні мовленнєві жанри (представлення, пояснення, інструкція, повідомлення)"

1. Запишіть в зошит дату та тему уроку. Ми розпочинаємо вивчати тему "Практична риторика. Мовленнєві жанри". З картинки в зошит випишіть визначення та види мовленнєвих жанрів.
2. УВАЖНО прочитайте про інформаційні мовленнєві жанри.

3. Виконайте письмово вправу




                                                21.01.2021 р.
Тема уроку: "Стилістичне використання синонімів, антонімів і паронімів"

1. Запишіть в зошит дату та тему уроку. Ми продовжуємо вивчати тему "Стилістична норма". З картинки в зошит випишіть визначення паронімів, антонімів та синонімів. Не забудьте до кожного визначення виписати по кілька прикладів.
2. Письмово виконайте вправу.
3. Письмово виконайте тестові завдання.

ІІ семестр 2020-2021 н.р.

                                             20.01.2021 р.

Тема уроку: "Стилістична помилка. Стилістичне використання багатозначних слів і омонімів"

1. Запишіть в зошит дату та тему уроку. Сьогодні розпочинаємо вивчати нову тему "Стилістична норма". Для початку з картинки випишіть визначення стилістичної помилки.
2. Повторіть про однозначні та багатозначні слова, особливу увагу зверніть на пряме та переносне значення слова.

 3. Виконайте письмово вправу.

4. Також сьогодні повторимо про омоніми. З картинок випишіть визначення та види омонімів.


5. Виконайте письмово вправу. Спишіть речення, розкриваючи дужки, знайдіть у реченнях омоніми і підкресліть їх однією лінією.



18.12.2020 р.

Тема уроку: "Розділові знаки при прямій мові"

1. Запишіть в зошит дату та тему уроку. Повторімо з вами розділові знаки при прямій мові.

УВАЖНО ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО, 
у якому ДУЖЕ ПРОСТО пояснюються розділові знаки при прямій мові
2. Перепишіть з картинок схеми розділових знаків при прямій мові, де А (а) - слова автора, П (п) - пряма мова.


3. Виконайте вправу
4. Виконайте тестові завдання 
УВАГА! Надсилання тестів обмежене до 1 відповіді ;)
17.12.2020 р.

Тема уроку: "Пунктограми в складному реченні"

1. Запишіть в зошит дату та тему уроку. Повторімо з вами види складних речень.

2. Перегляньте УВАЖНО відео про розділові знаки в складному реченні.


3. Виконайте вправи


11.12.2020 р.

Тема уроку: "Контрольне есе "Ця музика спонукає до думок""

                       Шановні учні!                

Сьогодні вам потрібно написати контрольне формальне есе "Ця музика спонукає до думок".

1. Давайте пригадаємо особливості написання есе.


2. Візьміть подвійні листочки в лінію і підпишіть на 7 рядку титульної сторінки.

Контрольне есе
Ця музика спонукає до думок
учня групи № 35
Грицівського ВПУ № 38
Прізвище та ім'я в Р. в.

3. Розгорнувши подвійні листочки, напишіть 
Контрольне есе
Ця музика спонукає до думок

4. Після цього напишіть есе обсягом 120-200 слів про те, яка музика спонукає вас до думок. Роботи привезете 21 грудня. 


10.12.2020 р.

Тема уроку: "
Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених вставними словами і реченнями"
1. Запишіть в зошит дату та тему уроку. Для початку виконайте тести  про відокремлені члени речення, а саме: відокремлений додаток, обставину, означення, прикладку. 


2. Також сьогодні пригадаємо розділові знаки, якими відокремлюються вставні слова та речення.
3. Виконайте вправу

30.11-04.12.2020 - очне навчання

27.11.2020 р.

Тема уроку: "
Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими прикладками"

1. Запишіть в зошит дату та тему уроку, пригадайте за допомогою про прикладку як різновид означення  та про розділові знаки, якими прикладка відокремлюється.
2. Виконайте вправу і тестові завдання




26.11.2020 р.

Тема уроку: "
Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими означеннями"

1. Запишіть в зошит дату та тему уроку, пригадайте за допомогою відео про означення як другорядний член речення та про розділові знаки, якими може відокремлюватися означення (вправу з відео виконувати не потрібно).

2. Виконуючи вправи, можете користуватися правилами відокремлення означення





20.11.2020 р.

Тема уроку: "
Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених однорідними членами речення"

1. Запишіть в зошит дату та тему уроку, пригадайте за допомогою відео, які розділові знаки ставляться при однорідних членах речення.


2. Виконайте вправу

3. Виконайте тестові завдання "Пунктуаційна норма (І частина)"


19.11.2020 р.

Тема уроку: "
Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених звертаннями"

1. Запишіть в зошит дату та тему уроку, пригадайте що таке звертання та якими розділовими знаками воно виділяється на письмі.
2. Письмово виконайте вправу
3. Виконайте тестові завдання



13.11.2020 р.

Тема уроку: "Пунктуаційна помилка. 
Тире між підметом і присудком у простому реченні"

1. Запишіть в зошит дату та тему уроку, правила з картинок.
2. Перегляньте відео про вживання тире між підметом і присудком у простому реченні.

3. Виконайте письмово вправу.
4. Виконайте письмово тестові завдання.




 12.11.2020 р.

Тема уроку: "Контрольна робота "Синтаксична норма""

Шановні учні!
Сьогодні у вас контрольна робота з теми "Синтаксична норма".
 Алгоритм роботи
1. Перейдіть за посиланням

2. Виконайте тестові завдання.
3. Натисніть кнопку "Надіслати".
4. Відповіді чекаю до 23:00 12.11.2020 р.

У разі невиконання контрольної роботи оцінка за тему не буде виставлена!!!!!

РОБОТУ НАДСИЛАЙТЕ 1 РАЗ!!!

10.11.2020 р.
Тема уроку: "Логічні помилки в складних реченнях"  
1. Запишіть в зошит дату та тему уроку. Повторіть найбільш поширені помилки в складних реченнях.


2. Виконайте письмово вправу

3. Виконайте тестові завдання


Чекаю конспекти в приватні повідомлення!


09.11.2020 р.
Тема уроку: "Правила побудови складних речень"  
1. Для початку повторімо про складне речення.

2. Далі вам потрібно прочитати основні правила побудови складних речень.

3. Письмово виконайте вправу



06.11.2020 р.
Тема уроку: "Прості ускладнені речення. Відокремлені члени речення"  
1. Повторіть про прості ускладнені речення (ІІ частина)
2. Виконайте письмово завдання.



05.11.2020 р.
Тема уроку: "Прості ускладнені речення"  
1. Повторіть про прості ускладнені речення

2. Виконайте письмово завдання.



03.11.2020 р.
Тема уроку: "Неповні речення"  
1. Повторіть про неповні речення


2. Виконайте письмово завдання.
3. Узагальнити вивчений на уроці матеріал нам допоможе самостійна робота "Неповні речення"

Алгоритм роботи
1. Перейдіть за посиланням


2. Виконайте завдання.

3. Натисніть кнопку "Надіслати".


30.10.2020 р.
Тема уроку: "Односкладні речення"
1. Повторіть види односкладних речень


2. Виконайте вправи 209, 211 (письмово).

Домашнє завдання:
Виконайте тестові завдання, перейшовши за посиланням 

29.10.2020 р.
Тема уроку: "Порядок слів у реченні"

1. Запишіть дату та тему уроку, повторіть теоретичний матеріал.
2. Виконайте письмово вправи 200, 205.

Домашнє завдання: виконайте тестові завдання, відповіді надішліть мені в приватні повідомлення у вайбері



                                                  22.10.2020 р.
Тема уроку: "Пасивні конструкції з дієсловами на –ся. Синтаксичні конструкції з формою на -но, -то"

1. Повторіть теоретичний матеріал


2. Виконайте вправи 194, 196 (письмово)


Домашнє завдання: виконайте тестові завдання ЗА ПОСИЛАННЯМ


                                              16.10.2020 р.
Тема уроку: "Варіанти граматичного зв'язку підмета і присудка"

Шановні учні!
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Повторімо з вами члени речення за допомогою відео.

3. Опрацюйте основні варіанти граматичного зв'язку підмета і присудка.


4. Письмово виконайте вправи.
Домашнє завдання: опрацювати 
 


                                                 13.10.2020 р.
Тема уроку: "Словосполучення з прийменником по"

                                        Шановні учні!
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Повторімо з вами використання прийменника по.



3. Перегляньмо відео про найтиповіші помилки у вживанні прийменників.


3.  Виконайте вправи 171, 172.

Домашнє завдання: виконати тестові завдання та надіслати мені в приватні повідомлення


 09.10.2020 р.
Тема уроку: "Уживання прийменників в і на з географічними назвами і простововими іменниками"

                                               Шановні учні!
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Повторімо з вами використання прийменників в і на з географічними назвами.


3.  Виконайте вправи 168, 170 на ст. 74.




   06.10.2020 р.
Тема уроку: "Складні випадки і варіанти синтаксичного  керування"

                                               Шановні учні!
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Повторімо з вами види зв'язку у словосполученнях, користуючись поданою нижче схемою.

3. Опрацюймо основні випадки дієслівного керування.
4. Виконайте вправи 156, 157, 158 на ст. 69-70.

Домашнє завдання: виконайте тестові завдання 


 

Немає коментарів:

Дописати коментар