Мова - духовне багатство народу. В. Сухомлинський

ЗН "Українська мова" (№21)

07.11.2023 р.
Тема уроку: "Уживання прийменників"

                                        Шановні учні!
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Сьогодні продовжуємо вивчати правила вживання прийменників. Уважно перегляньте ВІДЕО!



2. Виконайте вправи 169, 170.

 Домашнє завдання: виконати тестові завдання та надіслати мені в приватні повідомлення



02.11.2023 р.
Тема уроку: "Уживання прийменників"

                                        Шановні учні!
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Повторімо з вами найпоширеніші правила використання прийменників.


3. Перегляньте відео про найтиповіші помилки у вживанні прийменників.


3.  Виконайте вправи 171, 172.


 01.11.2023 р.

Тема уроку: "Складні випадки й варіанти синтаксичного керування"".
1. На минулому уроці ми розпочали вивчення теми "Синтаксична норма" і пригадали складні випадки синтаксичного узгодження. Сьогодні повторимо теорію про синтаксичне керування. 

2. Уважно перегляньте відео.

3. Виконайте вправи.
1. Утворіть словосполучення, знявши дужки.
Не вживати (заходи), дякувати (лікар), зазнавати (удари), завідувач (кафедра), додержувати (вимога), не усвідомлювати (провина), запобігати (перевтома), нехтувати (правило), легковажити (довіра), набути (навичка), потребувати (порятунок).
2. Утворіть словосполучення, знявши дужки.
Опанувати (наука), вчитися (рідна мова), запобігати (руйнування), хвилюватися (син), знущатися (тварини), зрадити (країна), враження (фільм), дякувати (батьки), набувати (досвід), зрадити (подруга). вибачати (колега).
3. Утворіть словосполучення, знявши дужки.
Докоряти (сусід), повідомляти (подруга), тішитися (перемога), глибше (Світязь), пробачити (кривдник), дякувати (вчителі), опанувати (знання), враження (книга), розмовляти (рідна мова), опановувати (методика), сповнений (надія).

Немає коментарів:

Дописати коментар