Мова - духовне багатство народу. В. Сухомлинський

ДН "УКРАЇНСЬКА МОВА" ( гр. 32)

                                                            ІІІ курс

                                          17.11.2021 р.
Тема уроку: "Оцінювальні жанри (похвала, осуд, рецензія, характеристика)"

1. Запишіть в зошит дату та тему уроку. Ми продовжуємо вивчати тему "Практична риторика. Мовленнєві жанри". УВАЖНО прочитайте інформацію на картинках, випишіть з них в зошит ТІЛЬКИ визначення оцінювальних жанрів (похвала, осуд, рецензія, характеристика).





2. Виконайте письмово вправу


                                       08.11.2021 р.
Тема уроку: "Діалогічні жанри (бесіда, телефонна розмова, листування)"

1. Запишіть в зошит дату та тему уроку. Ми продовжуємо вивчати тему "Практична риторика. Мовленнєві жанри". УВАЖНО прочитайте інформацію на картинках, випишіть з них в зошит ТІЛЬКИ визначення діалогічних жанрів (бесіда, телефонна розмова, лист), види офіційних листів.




2. Виконайте письмово вправу
                                           
                                            05.11.2021 р.
Тема уроку: "Інформаційні мовленнєві жанри (представлення, пояснення, інструкція, повідомлення)"

1. Запишіть в зошит дату та тему уроку. Ми розпочинаємо вивчати тему "Практична риторика. Мовленнєві жанри". З картинки в зошит випишіть визначення та види мовленнєвих жанрів.
2. УВАЖНО прочитайте про інформаційні мовленнєві жанри.

3. Виконайте письмово вправу


27.10.2021 р.

Тема уроку: "Контрольна робота "Стилістична норма""

Шановні учні!
Сьогодні у вас контрольна робота з теми "Стилістична норма".
 Алгоритм роботи
1. Перейдіть за посиланням
https://forms.gle/8KhBC5S9u1aHHZmi9
2. Виконайте тестові завдання.
3. Натисніть кнопку "Надіслати".
4. Відповіді чекаю до 23:00 27.10.2021 р.

У разі невиконання контрольної роботи оцінка за тему не буде виставлена!!!!!


                            ІІ семестр 2020-2021 н.р.

                                             25.03.2021 р.

Тема уроку: "Стилістичні особливості слів іншомовного походження"

1. Запишіть в зошит дату та тему уроку. Ми продовжуємо вивчати тему "Стилістична норма". УВАЖНО прочитайте інформацію на картинці, випишіть з неї перших два речення.

2. Виконайте письмово вправи.

4. Письмово виконайте тестові завдання.


                                                24.03.2021 р.

Тема уроку: "Стилістичне використання синонімів, антонімів і паронімів"

1. Запишіть в зошит дату та тему уроку. Ми продовжуємо вивчати тему "Стилістична норма". З картинки в зошит випишіть визначення паронімів, антонімів та синонімів. Не забудьте до кожного визначення виписати по кілька прикладів.
2. Письмово виконайте вправу.
3. Письмово виконайте тестові завдання.

                                            24.03.2021 р.

Тема уроку: "Стилістична помилка. Стилістичне використання багатозначних слів і омонімів"

1. Запишіть в зошит дату та тему уроку. Сьогодні розпочинаємо вивчати нову тему "Стилістична норма". Для початку з картинки випишіть визначення стилістичної помилки.
2. Повторіть про однозначні та багатозначні слова, особливу увагу зверніть на пряме та переносне значення слова.

 3. Виконайте письмово вправу.

4. Також сьогодні повторимо про омоніми. З картинок випишіть визначення та види омонімів.


5. Виконайте письмово вправу. Спишіть речення, розкриваючи дужки, знайдіть у реченнях омоніми і підкресліть їх однією лінією.


                                      19.01.2021 р. (2 уроки)

Тема уроку: "Варіанти граматичного зв'язку підмета і присудка"

Шановні учні!
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Повторімо з вами члени речення за допомогою відео.

3. Опрацюйте основні варіанти граматичного зв'язку підмета і присудка.


4. Письмово виконайте вправи.

29.12.2020 р.
Тема уроку: "Уживання прийменників"

                                        Шановні учні!
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Повторімо з вами найпоширеніші правила використання прийменників.


3. Перегляньте відео про найтиповіші помилки у вживанні прийменників.


3.  Виконайте вправи 171, 172.

Домашнє завдання: виконати тестові завдання та надіслати мені в приватні повідомлення

                                          28.12.2020 р.

Тема уроку: "Складні випадки і варіанти синтаксичного  керування"

                                               Шановні учні!
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Опрацюймо основні випадки дієслівного керування.
3. Виконайте вправи 
Домашнє завдання: виконайте тестові завдання 



21.12.2020 р.  

Тема уроку: "Складні випадки синтаксичного узгодження "
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Ми розпочинаємо з вами вивчати синтаксичну норму. Ознайомтесь з інформацією на картинках.
2. Користуючись поданою вище інформацією, виконайте вправи


Конспекти з виконаними вправами надсилайте в приватні повідомлення.

                                                  14.12.2020 р.  

Тема уроку: "Поняття синтаксичної норми. Синтаксична помилка"
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Ми розпочинаємо з вами вивчати синтаксичну норму. Прочитайте і запишіть інформацію з картинки.
3. Розгляньте приклади синтаксичних помилок.

4. Виправте в реченнях синтаксичні помилки.
1. Інна, як тільки прийшла до мами, вона одразу кинулася їй допомагати. 2.На городі росли огірки, помідори, кабачки, баклажани, овочі. 3. Наша бібліотека надає не лише різноманітну літературу і проводить зустрічі з письменниками.4.Тарас із другом говорив про економічну ситуацію в Україні. 5.Маринка заходить до квартири та привіталася. 6.Нову вивчили Тетяна пісню Марина сьогодні.

                                                   07.12 - 11.12.2020 - очне навчання

                                                  04.12.2020 р.  

Тема уроку: "Паралельні форми вираження наказового способу дієслів 1 та 2 особи множини"
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Ми продовжуємо з вами вивчати морфологічну норму. Сьогодні повторимо утворення наказового способу дієслів.



                                               01.12.2020 р.

Тема уроку: "Складні випадки словозміни дієслів дати, їсти, відповісти, бути та ін. "
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Ми продовжуємо з вами вивчати морфологічну норму. Сьогодні повторимо про дієвідміни дієслів, опрацюйте відповідний матеріал на картинці
3. Виконайте вправу
4. Прочитайте про особливості словозміни дієслів дати, їсти, відповісти, бути 

5. Виконайте вправу
  

                                                                                                                                                                 30.11.2020 р.

Тема уроку: "Дієслово. Дієслівні форми"
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Ми продовжуємо з вами вивчати морфологічну норму. Сьогодні для початку повторимо про ДІЄСЛОВО як частину мову та дієслівні форми


3. Щоб полегшити розуміння матеріалу уроку, перегляньте відео.

4. Виконайте вправи 

5.  Виконайте тестові завдання 
                           https://forms.gle/dNqdxdtyy5yz5sjo6

       27.11.2020 р.

Тема уроку: "Контрольне есе "Як зберегти довкілля?""

                       Шановні учні!                

Сьогодні вам потрібно написати контрольне формальне есе "Як зберегти довкілля?"

Давайте пригадаємо особливості написання есе.


                                                23.11.2020 р.

Тема уроку: "Числівник. Складні випадки узгодження й відмінювання числівника"
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Ми продовжуємо з вами вивчати морфологічну норму. Сьогодні для початку повторимо про ЧИСЛІВНИК як частину мову.

3. Далі нам необхідно повторити відмінювання числівників, використання числівників для позначення часу, узгодження числівників з іменниками за допомогою відео.
4. Провідміняйте числівники двісті вісімдесят сім, дев'ятсот п'ятдесят чотири.

Н. в.  скільки?
Р. в.   скількох?
Д. в.   скільком?
Зн. в.   скільки? скількох?
Ор. в.  скількома?
М. в.  на скількох?

5.  Виконайте тестові завдання 
                           https://forms.gle/QevrkCrASwA5pXan8

20.11.2020 р.
Тема уроку: "Прислівник. Ступені порівняння"
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Ми продовжуємо з вами вивчати морфологічну норму. Сьогодні за допомогою відео повторимо ПРИСЛІВНИК, а саме: ступені порівняння прислівників. 

3. Письмово в зошиті утворіть просту і складену форму вищого і найвищого ступенів порівняння прислівників за зразком.

Зразок Відверто - відвертіше, найвідвертіше.

Відверто- більш відверто, найбільш відверто.

Близько, вузько, вправно, погано, щиро, потужно.

4. Виконайте тестові завдання.



09.11.2020 р.
Тема уроку: "Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників"
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Повторімо основні відомості про утворення ступенів порівняння прикметників.

3. Письмово в зошиті утворіть просту і складену форму вищого і найвищого ступенів порівняння прикметників за зразком.

Зразок Високий - вищий, найвищий.

Високий - більш високий, найбільш високий.

Дорогий, дужий, вузький, близький, низький, важкий.

4. Виконайте тестові завдання

                                               02.11.2020 р.

Тема уроку: "Прикметник. Відмінкові закінчення прикметників"
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Повторімо основні відомості про прикметник як частину мови.


3. У робочому зошиті провідміняйте прикметники веселий, весела, веселе, веселі; літній, літня, літнє, літні.

26.10.2020 р.

Тема уроку: "Контрольна робота "Морфологічна норма. Практична риторика""

Шановні учні!
Сьогодні у вас контрольна робота з теми "Морфологічна норма. Практична риторика".
 Алгоритм роботи
1. Перейдіть за посиланням

2. Виконайте тестові завдання.
3. Натисніть кнопку "Надіслати".
4. Відповіді чекаю до 23:00 26.10.2020 р.

У разі невиконання контрольної роботи оцінка за тему не буде виставлена!!!!!


                                            19.10.2020 р.

Тема уроку: "Риторичні фігури (риторичне запитання, звернення, порівняння)"

                                               Шановні учні!
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Повторімо з вами основні риторичні фігури за допомогою картинки.

3. Виконайте вправу.

Домашнє завдання: підготуватись до контрольної роботи (повторити основні відомості про іменник), виконати тестові завдання за посиланням 


Немає коментарів:

Дописати коментар