Мова - духовне багатство народу. В. Сухомлинський

ДН "УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА" 2022/2023 (гр. 35)

                                                12.01.2023 р.

Тема уроку: "Василь Симоненко «Задивляюсь у твої зіниці…», «Я…»"

   1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. За допомогою відео ознайомтеся з біографією поета-шістдесятника Василя Симоненка, КОРОТКО запишіть основні віхи його життя.


2.  Опрацюйте ідейно-тематичний аналіз поезій Василя Симоненка "Ти знаєш, що ти - людина", "Задивляюсь у твої зіниці".

3. Письмово в зошиті виконайте ідейно-тематичний поезії Симоненка "Я.." (літературний рід, жанр, тема, ідея, художні засоби)


                                               10.01.2023 р.

Тема уроку: "Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років. "Шістдесятництво""

   1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. За допомогою відео ознайомтеся з передумовами виникнення "шістдесятництва", його представниками.


 
    2. Запишіть в зошит інформацію з картинок.




                                               19.12.2022 р.

Тема уроку: "Контрольна робота ""Під чужим небом". Воєнне лихоліття"

Шановні учні!
Сьогодні вам потрібно виконати контрольну роботу з української літератури.

 Алгоритм роботи
1. Перейдіть за посиланням
2. Виконайте тестові завдання.
3. Натисніть кнопку "Надіслати".
4. Відповіді чекаю до 23:00 19.12.2022 р.

У разі невиконання контрольної роботи оцінка за тему не буде виставлена!!!!!

                                             15.12.2022 р.

Тема уроку: "Олесь Гончар. “Модри Камень”. Образи українського бійця і юної словачки Терези"

1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. Пригадаймо зміст новели "Модри Камень" Олеся Гончара за допомогою тестів

2. Запишіть в зошит цитатну характеристику оповідача та Терези.

Оповідач (український солдат)
  • «Я стидався дивитися на твої білі стрункі ноги, але, одвівши погляд, все одно бачив то весь час».
  • «Тільки тепер я помітив, який подертий на мені був халат».
  • «Мої руки були мокрі, червоні, незграбні, в брудних бинтах. Бинти нам правили й за рукавиці, котрі ми розгубили, митарствуючи в проклятих скелях».
  • «З обережності ми за три доби ні разу не розвели вогню…».
  • «Але головне завдання було виконане, і цієї ночі ми вирішили перебратися до своїх».
  • «Ти пильно дивилася в вічі, і я виразно чув, як ти входиш до мого серця».
  • «Померкло, стерлося все, навіть те, що звуть незабутнім першим коханням. Чому ж ця випадкова зустріч, єдиний погляд, єдина ява у великій драмі війни, чому вона не меркне і, відчуваю, ніколи не померкне?».
Тереза
  • «… Біля столу злякана мати, а ти біля високого ліжка застила в подиві, закриваючи груди розпущеними косами».
  • «Ти стояла на стільці боса, закриваючи вікна».
  • « Була ти в білій сукні, і на рукаві чорніла пов’язка».
  • «Пальці твої були вправні й повні ніжного тепла. Зовсім не боліло, як ти відривала закривавлений бинт».
  • «Спіть, я стану на варті…».
  • «Ти йдеш попереду, закутана шаллю, легко перестрибуючи з брили на брилу. Розповідаєш, як краще добратися до млинів, і, скинувши рукавичку, подаєш руку на прощання».
  • «Тонка рука, вся зіткана з чутливих живчиків, дрібно тремтить і гріє всього мене».
  • «А вона йде перед ними (поліцаями) і не плаче, тільки раз по раз оглядається».
  • « Вона мовчки витирає кривавицю з обличчя та все-таки оглядається».

                                              12.12.2022 р.

Тема уроку: "Загальна характеристика доробку Олеся Гончара. Мрія і дійсність у новелі "Модри Камень""

1. Запишіть в зошит дату і тему уроку, прочитайте біографію  Олеся Гончара, запишіть основні відомості про нього.



2. Опрацюйте жанрово-композиційні особливості новели Олеся Гончара "Модри Камень".

Домашнє завдання: прочитати новелу "Модри Камень" Олеся Гончара або прослухати аудіоверсію новели.

                                               28.11.2022 р.
Тема уроку: "Два ліричні герої: малий Сашко і зріла людина у кіноповісті О. Довженка "Зачарована Десна""

1. Запишіть дату та тему уроку. Прочитайте історію та причини написання кіноповісті О. Довженка "Зачарована Десна", випишіть в зошит СЮЖЕТ ТА ОСОБЛИВОСТІ КОМПОЗИЦІЇ ТВОРУ.




2. Виконайте тестові завдання за творчістю
О. Довженка.

                                               25.11.2022 р.

Тема уроку: "Олександр Довженко "Зачарована Десна""

1. Запишіть дату та тему уроку. З картинки запишіть паспорт кіноповісті О. Довженка "Зачарована Десна".

2. Прослухайте уважно переказ "Зачарованої Десни", тому що на наступному уроці будемо писати самостійну роботу за змістом цієї кіноповісті.


                                                                21.11.2022 р.

Тема уроку: "Трагічна творча біографія Олександра Довженка. "Щоденник""

1. Запишіть дату та тему уроку. Ми розпочинаємо вивчати життєвий і творчий шлях О. Довженка. Запишіть в зошит хронологічну таблицю.




2. Перегляньте коротеньке відео про О. Довженка

 

3. Прочитайте інформацію на картинках, випишіть лише те, що виділене жовтим кольором.


4. Перегляньте екранізований "Щоденник" Олександра Довженка.


                                             

Немає коментарів:

Дописати коментар