Мова - духовне багатство народу. В. Сухомлинський

ДН "УКРАЇНСЬКА МОВА" 2022/2023 (гр. 11)

                                   09.05.2023 р.
Тема уроку: "Полемічні прийоми"

Шановні учні!

1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку.
2. Ми продовжуємо з вами вивчати тему "Практична риторика". Сьогодні ознайомимося з полемічними прийомами. Опрацюйте інформацію на картинках, а в зошит запишіть 3 найкращих, на вашу думку, полемічних прийоми. Прочитайте, які прийоми є некоректними.


3. Виконайте вправу


                                        21.02.2023 р.

Тема уроку: "Контрольна робота "Орфографічна норма""

Шановні учні!
Сьогодні вам потрібно виконати контрольну роботу з теми "Орфографічна норма".
 
Алгоритм роботи
1. Перейдіть за посиланням

2. Виконайте тестові завдання.
3. Натисніть кнопку "Надіслати".
У разі невиконання контрольної роботи оцінка за тему не буде виставлена!!!!!


                                          20.02.2023 р.

Тема уроку: "Написання не, ні з різними частинами мови"
Шановні учні! Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Орфографічна норма".

1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку. Сьогодні повторимо правила написання не, ні з різними частинами мови. УВАЖНО перегляньте відео!


2. Виконайте вправи

1. Перепишіть, вставляючи пропущені літери та знімаючи риски. 
1. (Ні) що (ні) коли (не) м..нає марно (Б. Олійник). 2. Отам лиш, де Господь тебе посіяв, ро..квітнуть мус..ш, більше (ані) де (Л. Степовичка). 3. (Не) зможу (ані) кроку я по чужій землі - (не) виж..ве душа (Ю. Каплан). 4. (Не) хочу я (ні) вічності, (ні) слави (Л. Костенко). 5. Величі справжній не треба сп..ратись на плечі (ні) кчем (В. Симоненко). 6. (Ні) де не видно було (ні) ж..вої душі (І. Нечуй-Левицький). 7. Хто хоче жить, (ні) коли (не) помре (В. Симоненко).


2. Напишіть НЕ зі словами разом чи окремо й поясніть їх правопис.
(Не) переконливий, ніде (не) знаний, (не) активний, (не) вблаганний, (не) густо, (не) в’янучий, (не) краще, (не) врожай, (не) жить, (не) мічний, (не) знаний, (не) забутий усіма вчинок, (не) мовби, (не) йти, (не) досушити, (не) зважаючи на, (не) здужати, (не) привітний, (не) далеко, (не) спроста, (не) доречно, (не) абиякий, (не) білений, (не) густо, (не) доліт, (не) дорого, а дешево, (не) довиконати, (не) охота, (не) мій, (не) дев’ятий, (не) раз, (не) досить, (не) проворний, (не) істотно, (не) з’ясоване досі питання, (не) там.


                                         10.01.2023 р.

Тема уроку: "Спрощення приголосних"
Шановні учні! Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Орфографічна норма".

1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку. Сьогодні повторимо правила спрощення приголосних звуків. УВАЖНО перегляньте відео!

2. Запишіть  в робочі зошити винятки, у яких спрощення НЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ

3. Письмово виконайте вправи.

                                           09.01.2023 р.

Тема уроку: "Чергування голосних  і приголосних в українській мові"
                                            Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Орфографічна норма".

1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку. Сьогодні повторимо правила чергування голосних і приголосних звуків. УВАЖНО прочитайте правила!



2. Письмово виконайте вправи.

                       

                                                 23.12.2022 р.

Тема уроку: "Позначення м’якості приголосних"
                                            Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Орфографічна норма".

1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку. Сьогодні повторимо правила вживання м'якого знака.


Уважно перегляньте відео!

2. Виконайте вправи

                                                   20.12.2022 р.

Тема уроку: "Апостроф"
                                            Шановні учні!
Ми з вами розпочинаємо вивчення теми "Орфографічна норма".

1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку. Спочатку повторимо правила вживання апострофа.

2. Виконайте вправи

1. Запишіть слова у дві колонки: 1) у яких вживається апостроф; 2) у яких не вживається апостроф.

Опам..ятатися, бур..як, дев..ять, р..явкати, нев..язкий, електрозвар..ювання, ад..ютант, голуб..ятко, духм..яний, об..їзд, вар..яг, Лук..янівка, інформб..юро, об..єкт,  верб..я, р..явкнути, арф..яр, дов..янути, оп..яніти, реп..ях, п..ятдесят,  роз..ятрити, з..ясовано, хутор..янин,  пор..ядок, зв..язок, без..язикий, тьм..яно, цв..ях, присв..ята, медв..яний, дзв..якнути, розв..язано, харків..янин, під..яр..я, сузір..я,  від..їзд, різьб..яр, мавп..яча.

2.Утворіть прикметники за допомогою суфіксів  -ян-, -яч-. 

Зразок. Торф - торф'яний

Морква, тьма,  дерево, камінь, мавпа, корова, жаба, риба.


                                                15.12.2022 р.

Тема уроку: "Орфограма. Орфографічна помилка. Орфографічний словник. Принципи української орфографії"
                                            Шановні учні!
Ми з вами розпочинаємо вивчення теми "Орфографічна норма".

1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку. Спочатку повторимо мовознавчі терміни, пов'язані з темою.



Зручно також користуватися орфографічним онлайн-словником 

2. Повторіть види орфограм.

3. Запишіть принципи української орфографії.

4. Виконайте вправу

                                                  14.12.2022 р.

Тема уроку: "Контрольна робота "Практична риторика. Орфоепічна норма""

Шановні учні!
Сьогодні вам потрібно виконати контрольну роботу з теми "Практична риторика. Орфоепічна норма".
 
Алгоритм роботи
1. Перейдіть за посиланням

2. Виконайте тестові завдання.
3. Натисніть кнопку "Надіслати".

У разі невиконання контрольної роботи оцінка за тему не буде виставлена!!!!!

                                              

                                                 09.12.2022 р.

Тема уроку: "Словорозрізнювальний,  формо-розрізнювальний,  діалектний наголоси. Складні випадки наголошування слів"
                                            Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Орфоепічна норма".

1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку. Сьогодні повторимо словорозрізнювальну та форморозрізнювальну функції наголосу в українській мові.



2. Виконайте вправу


06.12.2022 р.

Тема уроку: "Наголос. Основні правила наголошування слів. Нормативний наголос. Варіативне наголошування слів"
                                            Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Орфоепічна норма".

1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку. Сьогодні повторимо та запишемо з вами інформацію про наголос в українській мові.



2. Перегляньте відео про те, як запам'ятати наголоси слів з програми ЗНО


3. УВАЖНО ПРОЧИТАЙТЕ вправу з правильним наголошуванням слів.

4. Письмово виконайте вправу та тести


                                                  02.12.2022 р.

Тема уроку: "Основні правила вимови голосних та приголосних звуків"
                                            Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Орфоепічна норма".

1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку. Повторіть правила вимови голосних і приголосних звуків.




2. Повторіть правила фонетичного транскрибування

3. Виконайте вправу

4. Виконайте тестові завдання

Вимова голосних і приголосних звуків

                                                   29.11.2022 р.
Тема уроку: "Орфоепічна помилка. Орфоепічний словник. Поняття милозвучності. Чергування у-в, і-й як засіб милозвучності"

Шановні учні!
Ми з вами розпочинаємо вивчення теми "Орфоепічна норма".
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку, інформацію про орфографію, орфоепічний словник, орфоепічну помилку та милозвучність.


2. Перегляньте відео
3. Виконайте вправи та тестові завдання






                                             23.11.2022 р.

Тема уроку: "Ефективність мовлення. Стратегія і тактика мовленнєвої поведінки. Комунікативний намір"
                                            Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Практична риторика".

1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку. Опрацюйте та запишіть інформацію з картинок.



2. Виконайте вправу 139


                                                22.11.2022 р.

Тема уроку: "Текст як одиниця спілкування. Етапи підготовки тексту виступу"
                                            Шановні учні!
Ми з вами продовжуємо вивчення теми "Практична риторика".

1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку. Опрацюйте та запишіть інформацію з картинок.


2. Прочитайте текст



 Домашнє завдання: на основі прочитаного тексту вправи 134 запишіть у зошит   5 – 6   основних порад промовцю.  






Немає коментарів:

Дописати коментар