ІІІ курс
17.11.2021 р.
Тема уроку: "В. Діброва "Андріївський узвіз""
1. Запишіть в зошит дату і тему уроку, КОРОТКО про Володимира Діброву.
Народився 11 серпня 1951 у місті Донецьку. Вчився у Київському університеті імені Тараса Шевченка на факультеті романо-германської філології, відділ перекладачів (1968—1973). У 1985—1988 — аспірант Інституту літератури ім. Т.Шевченка АНУ. Дебютувавши наприкінці «перестройки» двома книжками в офіційному друці («Тексти з назвами і без назв», 1990; «Пісні Бітлз», 1991), він одразу став одним із найпопулярніших українських прозаїків, перекладеним у Німеччині, Польщі, Угорщині, Шотландії, США, Канаді. Нагороджений премією ім. Миколи Лукаша. Від 1994 року живе й працює в США, викладає в Українському науковому інституті Гарвардського університету.
2007 року - роман «Андріївський узвіз» переміг на третьому конкурсі «Книга року Бі-Бі-Сі».
Домашнє завдання: прочитати стислий переказ роману В.Діброви "Андріївський узвіз"
https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=17856
10.11.2021 р.
Тема уроку: "Провідні мотиви поезії Оксани Забужко"
1. Запишіть в зошит дату і тему уроку, КОРОТКО про Оксану Забужко.
2. Виразно прочитайте вірш "Рядок з автобіографії".
26.10.2021 р.
Тема уроку: "О. Ірванець "До французького шансоньє""
1. Запишіть в зошит дату і тему уроку, КОРОТКО про Олександра Ірванця.
2. Виразно прочитайте вірш "До французького шансоньє".
Це є поезiя найвища,Це є найвища простота,
Коли передаються вiршi,
Як поцiлунки — з уст в уста.
Твоï пiснi легкi i свiтлi
(ïх так сприймають слухачi),
Та пам'ятай — у цьому свiтi
Є свистуни i стукачi.
А ти — гiтара, гiлка з дерева,
I ти сьогоднi на кону.
Скажи, кому твоя заревана
Душа потрiбна, ну, кому?..
Вдягайся модно, лайся модно,
Та час вiд часу пригадай,
Як слухав дзвона Квазiмодо
В глухонiмому Нотр-Дам.
Вiн припадав до дзвона тiлом,
Вiн разом з ним лiтав, лiтав...
О, скiльки тих, якi хотiли
Тiлами битися в тiла,
А язиками лiзли в душi...
Я й сам колись таким грiшив.
Пiснi, мов кошенят задушених,
В зубах по вулицях носив.
Душа повiльно прозорiла
Все по ночах.
А по очах
Боляче вдарило прозрiння:
Про що кричав?
Кому кричав?..
Є вуха, що, немов корою,
Укритi суєтнiстю змiн.
Хай серцем слухають i кров'ю,
Як Квазiмодо слухав дзвiн!..
ІІ курс
01.04.2021 р.
Тема уроку: "Контрольна робота "Літературне "шістдесятництво". Митець і суспільство. Стоїчна українська поезія"
31.03.2021 р. (2 уроки)
Тема уроку: "Поезія Стуса – зразок «стоїчної» поезії у світовій ліриці («Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», "Господи, гніву пречистого...")"
1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. На попередньому уроці ви опрацьвували біографію Василя Стуса. Сьогодні ознайомимося з його поезією «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…». УВАЖНО прочитайте поезію.
2. Попрацюймо з невідомими словами.3. В зошит запишіть аналіз поезії Василя Стуса «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…».
4. Уважно прочитайте наступну поезію Василя Стуса "Господи, гніву пречистого"
5. В зошит запишіть аналіз цієї поезії.
https://forms.gle/qoVD22w1AXrUprJx9
Домашнє завдання: вивчити напам'ять 1 поезію В. Стуса (на вибір)
29.03.2021 р.
1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. На попередньому уроці ви ознайомилися з поезіями Ліни Костенко та її історичним романом "Маруся Чурай". Перевіримо ваші знання виконанням тестових завдань.
https://forms.gle/bLHJRYqzccr3zqZ8A
2. Прочитайте на картинках інформацію про Марусю Чурай, в зошит КОРОТКО запишіть характеристику цього образу.
1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. Перегляньте відео про історичний роман у віршах "Маруся Чурай".
2. Користуючись інформацією з відео, КОРОТКО запишіть про особливості цього роману (жанр, тема, ідея, композиція).
Домашнє завдання: прочитайте історичний роман у віршах "Маруся Чурай" Ліни Костенко або прослухайте його аудіоверсію.
26.03.2021 р.
2. Запишіть аналіз поезії "Хай буде легко. Дотиком пера..."
- Чи є на війні місце моральним цінностям чи все-таки перемагає сила, гроші, біологічні інстинкти?
- Які гуманні вчинки здійснили герої твору?
https://forms.gle/ZCVD2zXRjCPPdT8J9
21.01.2021 р.
Тема уроку: "Осип Турянський. Поема у прозі "Поза межами болю""
Домашнє завдання: прочитати поему в прозі "Поза межами болю" О. Турянського.
ІІ семестр 2020-2021 н.р.
19.01.2021 р.
2. Прочитайте поезію Б. -І. Антонича "Зелена Євангелія"
самостійну роботу,
перейшовши за посиланням
Перегляньте інформацію на презентації та
коротенько законспектуйте
07.12 - 11.12 - очне навчання
04.12.2020 р.
Тема уроку: "Микола Куліш. Сатирична комедія "Мина Мазайло"".
1. Законспектуйте коротко про життєвий і творчий шлях Миколи Куліша.
Микола Гурович Куліш (1892-1937)
Народився 6 грудня 1892р. у с. Чаплинці у родині батрака-селянина. Рано втратив батьків. Навчався в Олешківському міському училищі та в чоловічій гімназії. Із притулку забрала родина Невелів. Закохався у Антоніну Невель та згодом одружився на ній. 1913р. — написав першу п’єсу «На рыбной ловле». Навчався у Новоросійському університеті, але був мобілізований до царської армії. У 1915р. тяжко поранено під Смоленськом. У 1918р. організував «Просвіту» в Олешках і почав писати роман «Трохим Леміш». За часів революції симпатизував соціалістичній партії. Стає відомим завдяки постановці драми «97» Г. Юрою. З 1925р. поринає у літературну творчість. Спочатку член «Гарту», потім стає президентом ВАПЛІТЕ. Редагує журнали «Червоний шлях» і «Літературний ярмарок». Член «Політфронту» та очолює УТОДІК (Українське товариство драматургів і композиторів). У літературній дискусії поділяє позицію Хвильового. У 1927-1933р. він, знаний драматург, починає розчаровуватись у новій владі, співпрацює з театром Леся Курбаса «Березіль». 1934р. — звинувачено в буржуазному націоналізмі та ув'язнено на 10 років, хоча і був тяжко хворий туберкульозом. В період з 27 жовтня по 3 листопада 1937р. розстріляли в урочищі Сандармох.
Твори:
- 1913р. - перша п’єса «На рыбной ловле»
- 1918р. - роман «Трохим Леміш»
- 1924р. - драма «97»
- 1925р. - перша комедія «Отак загинув Гуска»
- 1927р. - п’єса «Народний Малахій»
- 1928р. - комедія «Мина Мазайло»
- 1929р. - драма «Патетична соната»
- 1932р. - драма «Маклена Граса»
Микола Куліш належить до митців "розстріляного відродження".
2. Законспектуйте коротко про особливості твору М. Куліша "Мина Мазайло".
30.11.2020 р.
Тема уроку: "Контрольна робота "Прозове розмаїття"
27.11.2020 р.
Автор: Остап Вишня
Рік: 1953
Літературний рід: епос
Жанр: усмішка
Тема: гумористична розповідь про сома, що жив у річці Оскіл і міг з'їсти гусака, гімалайського ведмедя і навіть парового катера.
Головна ідея: виховання любові до природи.
Композиція: 4 частини.
1 частина - читача запрошують побувати на річці Оскіл і помилуватися краєвидами.
2 частина - дід Панас застерігає туристів бути обережними біля ковбані, в якій живе сом.
3 частина - розповідь про сома, який тягав за собою паровий катер.
4 частина - розповідь героя-оповідача про те, чим живляться соми і як їх ловити.
У гуморесці "Сом", як і у всіх "Мисливських усмішках", Остап Вишня широко використав гротеск та гіперболу, контраст між справжнім і вигаданим, змішування ліричного, сатиричного й фантастичного.
Дід Панас - знавець безлічі мисливських вигадок і побрехеньок, але разом з тим щирий любитель й охоронець природи.
3. Виконайте тестові завдання
https://forms.gle/D4QQiBt4d3edXLYa6
23.11.2020 р.
Тема уроку: "Трагічна творча доля українського гумориста Остапа Вишні, велика популярність і значення його усмішок у 1920-ті роки"
1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. Перегляньте відео про трагічну творчу долю українського гумориста Остапа Вишні.
2. Запишіть в зошит інформацію про Остапа Вишню та його гумореску "Моя автобіографія".
Домашнє завдання: прочитати гумореску Остапа Вишні "Моя автобіографія" або прослухати аудіокнигу
Тема уроку: "Характеристика образів роману Валер'яна Підмогильного "Місто""
1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. Опрацюйте особливості роману "Місто", запишіть паспорт цього твору та епіграфи.
16. 11.2020 р.
Тема уроку: "Життєвий шлях, трагічна загибель Валер`яна Підмогильного. Автор інтелектуально-психологічної прози, перекладач"
1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. За допомогою відео опрацюйте біографію Валер`яна Підмогильного, КОРОТКО запишіть основні факти біографії письменника.
Домашнє завдання: прочитати роман Підмогильного "Місто" або прослухати короткий переказ цього роману
09.11.2020 р.
Тема уроку: "Неоромантичні герої То-Ма-Кі, Режисер, Сев, Тайях та їх прототипи, модерністські образи Міста, Моря"
1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. Пригадайте з матеріалу попереднього уроку героїв і прототипів роману "Майстер корабля" Ю. Яновського. До кожного прототипу запишіть героя з роману.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSczLdpetc5zaGuWXC7sXZp2b7t5Ng__ems4m-wyhW1pmlhVlA/viewform
02.11.2020 р.
Тема уроку: "Творча біографія Ю. Яновського, новаторство художньої форми («Майстер корабля»)"
1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. За допомогою відео опрацюйте біографію Юрія Яновського.
2. За допомогою презентації опрацюйте та запишіть особливості автобіографічного мариністичного роману Юрія Яновського "Майстер корабля".
Домашнє завдання: прочитати роман Ю. Яновського "Майстер корабля" або прослухайте короткий переказ роману
26.10.2020 р.
Тема уроку: "«Я (Романтика)» – новела про добро і зло в житті та в душі"
1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. За допомогою відео пригадаймо матеріал попереднього уроку, а саме: біографію М. Хвильвого та основні особливості його новели "Я (Романтика)".
2. Виконайте тестові завдання для закріплення матеріалу
за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe6k7AAkqv5TUNC0AH8aRbj3mOUefRsGyFKB-oL2rRWe9xTPg/viewform
19.10.2020 р.
Тема уроку: "Прозове розмаїття. Нові теми, проблеми. Життєвий і творчий шлях М. Хвильового"
1. Запишіть в зошит дату і тему уроку, перегляньте відео про М. Хвильового, запишіть основні відомості про нього.
Домашнє завдання: прочитати новелу "Я (Романтика)" М. Хвильового.
Немає коментарів:
Дописати коментар