Рік: 1953
Літературний рід: епос
Жанр: усмішка
Тема: гумористична розповідь про сома, що жив у річці Оскіл і міг з'їсти гусака, гімалайського ведмедя і навіть парового катера.
Головна ідея: виховання любові до природи.
Композиція: 4 частини.
1 частина - читача запрошують побувати на річці Оскіл і помилуватися краєвидами.
2 частина - дід Панас застерігає туристів бути обережними біля ковбані, в якій живе сом.
3 частина - розповідь про сома, який тягав за собою паровий катер.
4 частина - розповідь героя-оповідача про те, чим живляться соми і як їх ловити.
У гуморесці "Сом", як і у всіх "Мисливських усмішках", Остап Вишня широко використав гротеск та гіперболу, контраст між справжнім і вигаданим, змішування ліричного, сатиричного й фантастичного.
Дід Панас - знавець безлічі мисливських вигадок і побрехеньок, але разом з тим щирий любитель й охоронець природи.
3. Виконайте тестові завдання
https://forms.gle/n6vhUbqpGAKHut1M6
ІІ семестр 2020 - 2021 н.р.
18.01.2021 р.
Тема уроку: "Трагічна творча доля українського гумориста Остапа Вишні, велика популярність і значення його усмішок у 1920-ті роки"
1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. Перегляньте відео про трагічну творчу долю українського гумориста Остапа Вишні.
2. Запишіть в зошит інформацію про Остапа Вишню та його гумореску "Моя автобіографія".
Домашнє завдання: прочитати гумореску Остапа Вишні "Моя автобіографія" або прослухати аудіокнигу
28.12.2020 р.
Тема уроку: "Характеристика образів роману Валер'яна Підмогильного "Місто""
1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. Опрацюйте особливості роману "Місто", запишіть паспорт цього твору та епіграфи.
21.12.2020 р.
Тема уроку: "Життєвий шлях, трагічна загибель Валер`яна Підмогильного. Автор інтелектуально-психологічної прози, перекладач"
1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. За допомогою відео опрацюйте біографію Валер`яна Підмогильного, КОРОТКО запишіть основні факти біографії письменника та паспорт його урбаністичного роману "Місто".
Домашнє завдання: прочитати роман Підмогильного "Місто" або прослухати короткий переказ цього роману
14.12.2020 р.
Тема уроку: "Неоромантичні герої То-Ма-Кі, Режисер, Сев, Тайях та їх прототипи, модерністські образи Міста, Моря"
1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. Пригадайте з матеріалу попереднього уроку героїв і прототипів роману "Майстер корабля" Ю. Яновського. До кожного прототипу запишіть героя з роману.
07.12 - 11.12.2020 - очне навчання
30.11.2020 р.
Тема уроку: "Творча біографія Ю. Яновського, новаторство художньої форми («Майстер корабля»)"
1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. За допомогою відео опрацюйте біографію Юрія Яновського.
2. За допомогою презентації опрацюйте та запишіть особливості автобіографічного мариністичного роману Юрія Яновського "Майстер корабля".
Домашнє завдання: прочитати роман Ю. Яновського "Майстер корабля" або прослухайте короткий переказ роману
27.10.2020 р.
Тема уроку: "«Я (Романтика)» – новела про добро і зло в житті та в душі"
1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. За допомогою відео пригадаймо матеріал попереднього уроку, а саме: біографію М. Хвильвого та основні особливості його новели "Я (Романтика)".
2. Виконайте тестові завдання для закріплення матеріалу
за посиланням
https://forms.gle/V6xMzQ4GNDUVyizUA
23.11.2020 р.
Тема уроку: "Прозове розмаїття. Нові теми, проблеми. Життєвий і творчий шлях М. Хвильового"
1. Запишіть в зошит дату і тему уроку, перегляньте відео про М. Хвильового, запишіть основні відомості про нього.
Домашнє завдання: прочитати новелу "Я (Романтика)" М. Хвильового або можна прослухати аудіокнигу
Тема уроку: "Контрольна робота "Образне слово поетичного модернізму. Вступ. Поетичне самовираження. "Київські неокласики""
09.11.2020 р.
Тема уроку: "Максим Рильський «У теплі дні збирання винограду»"
Шановні учні!
02.11.2020 р.
Тема уроку: "Група «київських неокласиків». Різногранний творчий шлях М.Рильського"
3. В зошит запишіть членів "київських неокласиків", основні дати з життя М. Рильського, а також інформацію про поезію "Солодкий світ".
Чекаю конспекти в приватних повідомленнях!
26.10.2020 р.
Тема уроку: "Ідейно-художній аналіз поезій Є. Плужника «Вчись у природи творчого спокою...», «Ніч... а човен – як срібний птах!..»"
19.10.2020 р.
Тема уроку: "Павло Тичина
«Одчиняйте двері…», «Пам’яті тридцяти»"
3. Виконайте тестові завдання за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeG_YBZyvM-Waw7RbYDmhfnXZh903l_7YUQnSrxONrljuOKVA/viewform
Домашнє завдання: вивчити напам'ять одну з поезій П. Тичини.
13.10.2020 р.
Немає коментарів:
Дописати коментар