Мова - духовне багатство народу. В. Сухомлинський

ДН "УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА" (ГР. 25)

                      

20.01.2021 р.
Тема уроку: "Остап Вишня. Усмішка "Сом""

1. Запишіть в зошит дату і тему уроку, інформацію про усмішку "Сом" Остапа Вишні.
Автор: Остап Вишня
Рік: 1953
Літературний рід: епос
Жанр: усмішка
Тема: гумористична розповідь про сома, що жив у річці Оскіл і міг з'їсти гусака, гімалайського ведмедя і навіть парового катера.
Головна ідея: виховання любові до природи.
Композиція: 4 частини.
1 частина - читача запрошують побувати на річці Оскіл і помилуватися краєвидами.
2 частина - дід Панас застерігає туристів бути обережними біля ковбані, в якій живе сом.
3 частина - розповідь про сома, який тягав за собою паровий катер.
4 частина - розповідь героя-оповідача про те, чим живляться соми і як їх ловити.
У гуморесці "Сом", як і у всіх "Мисливських усмішках", Остап Вишня широко використав гротеск та гіперболу, контраст між справжнім і вигаданим, змішування ліричного, сатиричного й фантастичного.
Дід Панас - знавець безлічі мисливських вигадок і побрехеньок, але разом з тим щирий любитель й охоронець природи.

2. Прослухайте аудіоверсію усмішки "Сом" Остапа Вишні.

 3.  Виконайте тестові завдання

https://forms.gle/n6vhUbqpGAKHut1M6

                                     ІІ  семестр 2020 - 2021 н.р.

                                                18.01.2021 р.

Тема уроку: "Трагічна творча доля українського гумориста Остапа Вишні, велика популярність і значення його усмішок у 1920-ті роки" 

1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. Перегляньте відео про трагічну творчу долю українського гумориста Остапа Вишні.


2. 
Запишіть в зошит інформацію про Остапа Вишню  та його гумореску  "Моя автобіографія".


Домашнє завдання: прочитати гумореску Остапа Вишні "Моя автобіографія" або прослухати аудіокнигу

  28.12.2020 р.

Тема уроку: "Характеристика образів роману Валер'яна Підмогильного "Місто"" 

1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. Опрацюйте особливості роману "Місто", запишіть паспорт цього твору та епіграфи.


2. Ознайомтеся з основними образами роману "Місто".


3. Виконайте тестові завдання за змістом роману "Місто".

                                             21.12.2020 р.

Тема уроку: "Життєвий шлях, трагічна загибель Валер`яна Підмогильного. Автор інтелектуально-психологічної прози, перекладач" 

1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. За допомогою відео опрацюйте біографію Валер`яна Підмогильного, КОРОТКО запишіть основні факти біографії письменника та паспорт його урбаністичного роману "Місто".

                                                                                   


Домашнє завдання: прочитати роман Підмогильного "Місто" або прослухати короткий переказ цього роману


                                                 14.12.2020 р.

Тема уроку: "Неоромантичні герої То-Ма-Кі, Режисер, Сев, Тайях та їх прототипи, модерністські образи Міста, Моря" 

1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. Пригадайте з матеріалу попереднього уроку героїв і прототипів роману "Майстер корабля" Ю. Яновського. До кожного прототипу запишіть героя з роману.

2. Запишіть в зошит інформацію з картинки.

                             07.12 - 11.12.2020 - очне навчання

                                               30.11.2020 р.

Тема уроку: "Творча біографія Ю. Яновського, новаторство художньої форми («Майстер корабля»)" 

1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. За допомогою відео опрацюйте біографію Юрія Яновського.


2. За допомогою презентації опрацюйте та запишіть особливості автобіографічного мариністичного роману Юрія Яновського "Майстер корабля".

Домашнє завдання: прочитати роман Ю. Яновського "Майстер корабля" або прослухайте короткий переказ роману 

                                                27.10.2020 р.

Тема уроку: "«Я (Романтика)» – новела про добро і зло в житті та в душі"

1. Запишіть в зошит дату і тему уроку. За допомогою відео пригадаймо матеріал попереднього уроку, а саме: біографію М. Хвильвого та основні особливості його новели "Я (Романтика)". 


2. Виконайте тестові завдання для закріплення матеріалу 

за посиланням

                      https://forms.gle/V6xMzQ4GNDUVyizUA


                                                23.11.2020 р.

 Тема уроку: "Прозове розмаїття. Нові теми, проблеми. Життєвий і творчий шлях М. Хвильового"

1. Запишіть в зошит дату і тему уроку, перегляньте відео про М. Хвильового, запишіть основні відомості про нього.




Домашнє завдання: прочитати новелу "Я (Романтика)"        М. Хвильового або можна прослухати аудіокнигу



                                            16.11.2020 р.

Тема уроку: "Контрольна робота "Образне слово поетичного модернізму. Вступ. Поетичне самовираження. "Київські неокласики""

Шановні учні!
Сьогодні у вас контрольна робота з теми "Образне слово поетичного модернізму. Вступ. Поетичне самовираження. "Київські неокласики".
 Алгоритм роботи
1. Перейдіть за посиланням

2. Виконайте тестові завдання.
3. Натисніть кнопку "Надіслати".
4. Відповіді чекаю до 23:00 16.11.2020 р.

У разі невиконання контрольної роботи оцінка за тему не буде виставлена!!!!!



 09.11.2020 р.

Тема уроку: "Максим Рильський  «У теплі дні збирання винограду»"

                                                                    Шановні учні!

1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку. 

2. Перегляньте відео, яке ознайомить вас з сонетом                   М. Рильського "У теплі дні збирання винограду".
3. Запишіть з відео основну інформацію про сонет.

Домашнє завдання: вивчити напам'ять сонет М. Рильського "У теплі дні збирання винограду". 

                                                 

 02.11.2020 р.

Тема уроку: "Група «київських неокласиків». Різногранний творчий шлях М.Рильського"

                                               Шановні учні!
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку. 

2. Перегляньте відео, яке допоможе вам ознайомитися з літературним угрупуванням "київські неокласики", і більш детально з біографією М. Рильського.

3. В зошит запишіть членів "київських неокласиків", основні дати з життя М. Рильського, а також інформацію про поезію "Солодкий світ". 

                     Чекаю конспекти в приватних повідомленнях!

                                                 

                                               26.10.2020 р.

Тема уроку: "Ідейно-художній аналіз поезій Є. Плужника «Вчись у природи творчого спокою...»,  «Ніч... а човен – як срібний птах!..»"

                                               Шановні учні!
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку. 

2. Перегляньте відео, яке допоможе вам ознайомитися з творчістю Євгена Плужника. Коротко законспектуйте основні життєві події поета, запишіть ідейно-художній аналіз поезій.

Домашнє завдання: вивчити напам'ять 1 поезію на вибір Євгена Плужника.


                                                                 19.10.2020 р.

Тема уроку: "Павло Тичина
 «Одчиняйте двері…», «Пам’яті тридцяти»"

                                               Шановні учні!
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку. 
2. Перегляньте відео, яке допоможе вам пригадати матеріал попереднього уроку та опрацювати поезії "Одчиняйте двері", "Пам'яті тридцяти".

3. Виконайте тестові завдання за посиланням

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeG_YBZyvM-Waw7RbYDmhfnXZh903l_7YUQnSrxONrljuOKVA/viewform

Домашнє завдання: вивчити напам'ять одну з поезій                П. Тичини.



                                                                                                                                                                                                                                      13.10.2020 р.

Тема уроку: "Провідна роль поезії у 1920-ті роки.
Павло Тичина «Арфами, арфами...», «О панно Інно...», «Ви знаєте, як липа шелестить...»"


                                               Шановні учні!
1. Записуйте в робочі зошити дату і тему уроку, основні відомості про розвиток поезії 1920-х рр.

У поезії 1920-х рр. митці висвітлюють теми життя і смерті, свободи і неволі, особистості і колективу, людини і Всесвіту. Розвиваються жанри сонета, елегії,  медитації, вірша-портрета, вірша-пейзажу. 

                                     Павло Тичина
Павло Тичина народився 23 січня 1891 р. в с. Пісках на Чернігівщині.  Навчався в Чернігівському духовному училищі та Чернігівській духовній семінарії, оскільки був музично обдарованим. 1912 р. виходить друком перший вірш Тичини "Ви знаєте, як липа шелестить..." , 1918 р.- перша поетична збірка "Сонячні кларнети". Тичина створив свій індивідуальний стиль - кларнетизм (поєднання зорових та звукових засобів). 
Але починаючи зі збірки "Вітер з України", Тичина виконує замовлення партії і руйнує свій талант. Помер поет 16 вересня 1967 р. 


2. Виразне читання та ідейно-тематичний аналіз поезій            П. Тичини «Арфами, арфами...», «О панно Інно...», «Ви знаєте, як липа шелестить...» за допомогою презентації.



Домашнє завдання: виразне читання поезій П. Тичини.



Немає коментарів:

Дописати коментар