Мова - духовне багатство народу. В. Сухомлинський

ДН "Українська література" (гр. № 32)

27.04.2020 р.
Тема уроку: Підсумковий урок (останній)

Шановні учні!
Сьогодні у вас останній урок української літератури, на якому ви виконаєте 12 типових завдань, схожих на завдання ЗНО. 
 Алгоритм роботи
1. Перейдіть за посиланням


2. Виконайте завдання (всього можна набрати 48 балів).
3. Натисніть кнопку "Надіслати".
4. Отриману кількість балів потрібно поділити на 4. Це буде ваша оцінка (остання). Тому старайтеся дати якомога більше правильних відповідей.
5. Відповіді чекаю до 23:00.

13.04.2020 р.
Тема уроку: Контрольна робота "Проза другої половини    XX ст. Українська історична проза. Сучасна українська література"
Алгоритм роботи

1. Перейдіть за посиланням

2. Вкажіть прізвище та ім'я, виконайте тести. Будьте уважні.
3. Натисніть кнопку "Надіслати".


06.04.2020 р.
Тема уроку: "Поети Хмельниччини"

Сьогодні ми познайомимось з творчістю 
неперевершених поетів Хмельниччини (П. Карася, М. Федунця, В. Кравчука). 
У цьому нам допоможе презентація


Продовжимо наш урок виконанням
самостійної роботи "Художні засоби у творах поетів
Хмельниччини"


Алгоритм роботи

1Перейдіть за посиланням

2. Вкажіть прізвище та ім'я, виконайте завдання на встановлення відповідностей. Будьте уважні.

3. Натисніть кнопку "Надіслати".


Домашнє завдання: підготуватись до написання контрольної роботи (повторити О. Гончар "За мить щастя", "Залізний острів"; Гр. Тютюнник "Три зозулі з поклоном"; В. Шевчук "Дім на горі", П. Загребельний "Диво", постмодернізм).




30.03.2020 р.
Тема уроку: "Вияв постмодернізму в українській літературі останнього часу. Сучасні часописи та альманахи"

Коротко запишіть інформацію, подану нижче на фото

Опрацюйте презентацію


Для закріплення виконайте самостійну роботу
"Сучасна українська література"
1. Перейдіть за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdBQDe8WTE-nDYI2xmuF1qF2yQpxzyeZireDgti060RZeB4bA/viewform


2. Вкажіть прізвище та ім'я, виконайте тести, натисніть кнопку "Надіслати".

Домашнє завдання: підготувати інформацію про  поета  Хмельниччини на вибір (П. Карась, М. Федунець,                  В. Кравчук).



23.03.2020 р.
Тема уроку: "Література кінця XX - початку XXI ст. на шляху до нового відродження. 
Літературні угруповання"
 
Домашнє завдання: опрацювати інформацію на презентаціях, зробити короткий конспект.



16.03.2020 р.

Тема уроку: "Аналіз образів-персонажів роману "Диво"            П. Загребельного"

Образ Софії Київської виступає у творі і як реальна історична пам’ятка, і як художній символ сили, краси мистецтва, втілення людських рук та розуму, мистецького таланту. «Цей собор вже з першого дня його існування, певно, мало хто вважав за житло для Бога — він сприймався як надійний притулок людського духу, тут відразу задомовився дух громадянства і мудрості тих, хто вибудовував державність Київської Русі …Диво!». 
Образ Сивоока вигаданий автором, це втілення проблеми творчого начала в людині, свободолюбства, людської гідності. Сивоок – будівничий Софії Київської, талановитий древлянин багато блукав по Русі, був ченцем у болгарському монастирі, згодом потрапив до Візантії й працював у константинопольського майстра як будівник и оздоблювач храмів. Згодом, дозрілии у своєму таланті и розумінні життя, повернувся до Києва, у рідну землю. Повернувся, щоб створити Софію, собор, у якому використав традиції предків та досвід, набутий по всіх світах. Він — чудовий талант, майстер у мистецькому подвигу, котрому віддав себе до останку. 
Образ князя Ярослава Мудрого цілком реальний, характер його поданий у складному переплетенні добрих та злих вчинків, лагідності та жорстокості, необхідності вибору в боротьбі за владу. Загребельний показує свого героя як звичайну людину, яка має слабкості, недоліки; часом Ярослав Мудрий був жорстоким, самовпевненим, для нього був «раніш закон, а потім благодать». Як бачимо, він не ідеальний. П. Загребельний у змалюванні Ярослава знайшов добру міру поєднання «державно-історичного» та «людського»… 
 Роман утверджує ідею, що людина, особливо творча, є найбільшим дивом на землі, найбільшою цінністю.

Домашнє завдання: визначити наскрізні проблеми роману "Диво" П. Загребельного.



Немає коментарів:

Дописати коментар