Мова - духовне багатство народу. В. Сухомлинський

ДН "Українська мова" (гр. № 22)

Підручник для дистанційного навчання
з української мови для групи № 22



04.05.2020 р.
Тема уроку: "Контрольна робота "Синтаксична норма""

Шановні учні!
Сьогодні у вас останній урок української мови, на якому ви виконаєте контрольну роботу. 


 Алгоритм роботи
1. Перейдіть за посиланням


2. Виконайте тестові завдання.
3. Натисніть кнопку "Надіслати".
4. Відповіді чекаю до 23:00.

У разі невиконання контрольної роботи оцінка за ІІ семестр і рік не буде виставлена!!!!!




27.04.2020 р.
Тема уроку: "Неповні речення"

Повторіть про неповні речення


Виконайте вправи 217 (усно), 218, 220 (письмово).

Узагальнити вивчений на уроці матеріал нам допоможе самостійна робота "Неповні речення"

Алгоритм роботи
1. Перейдіть за посиланням


2. Виконайте завдання.

3. Натисніть кнопку "Надіслати".

Домашнє завдання: підготуватись до контрольної роботи (повторити про синтаксичну норму).



13.04.2020 р.
Тема уроку: "Односкладні речення"

Повторіть види односкладних речень





Виконайте вправи 209 (усно), 210, 212 (письмово).
Домашнє завдання:
1. виконати завдання, перейшовши за посиланням https://docs.google.com/forms/d/1EJINpl2sUtdK84zqC3xHqYRhFsXlfDTb2AysBJuohN0/edit







06.04.2020 р.
Тема уроку: "Порядок слів у реченні"

Повторіть теоретичний матеріал



Виконайте вправи 200, 201 (письмово), 203, 204 (усно)
Домашнє завдання: виконайте тестові завдання, відповіді надішліть мені в приватні повідомлення у вайбері



23.03.2020 р.
Тема уроку: "Пасивні конструкції з дієсловами на –ся. Синтаксичні конструкції з формою на -но, -то"

Повторіть теоретичний матеріал


Виконайте вправи 192, 193 (письмово), 197, 198 (усно)


Домашнє завдання: виконайте тестові завдання 
1. Перейдіть за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe-Own8VDTsWjRh1SMvU3LMB9fk55Ogmb0OKUpwylOdS8fi7Q/viewform


2. Вкажіть прізвище та ім'я, виконайте тести, натисніть кнопку "Надіслати".

16.03.2020 р.
Тема уроку: "Варіанти граматичного зв'язку підмета і присудка"




Домашнє завдання: опрацювати параграф 18 підр.                       О. Заболотного для 11 класу; виконати вправи 182-184.



12.03.2020 р.
Тема уроку: "Вживання похідних сполучників"



Тестові завдання

1. Виділене слово є сполучником і його слід писати разом у реченні
А Оголошено, (що)б усі прийшли вчасно.
Б (Що)б ви не думали, а я буду працювати.
В (Як)би краще виконати завдання?
Г (За)те її люблю, мою Україну убогу...
Д Не думай (про)те, що сталося.
2. Виділене слово не є сполучником і його слід писати окремо в реченні
А Людині треба, (що)б її робота залишалася після неї жити.
Б Не хочу я, (що)б знов пекла мене війна в журбі.
В (Як)би мені крила, у небо б злетіла.
Г Не знаю, (як)би склалась моя доля, коли б біля неї не стояла, мов благання, моя зажурена мати.
Д (Як)би хліб та одежа, їв би козак лежа.
3. Виділене слово є сполучником і його слід писати разом у реченні
А Що/б жить — ні в кого права не питаюсь.
Б Я люблю тебе, друже, за/те, що не можна тебе не любити.
В Як/би не крутила хуртовина, блисне промінь — крига розтає.
Г Співай же за мною про/те, як весною усе відживається знов.
Д Не грайся хлібом — то/ж/бо гріх.
4. Виділене слово є сполучником і його слід писати разом у реченні
А Ну що/б, здавалося, слова...
Б Як/же я тепер вернуся до батька, до матері?
В В криницю старості не заглядай, про/те, яким ти будеш, не гадай. 
Г Що/б не робив, роби тільки найкращ
Д Взимку холодно, за/те комарі не кусаються.

Домашнє завдання: Запишіть речення, розкриваючи дужки. Сполучники підкресліть. 


1. Наука в ліс не веде, про (те) з лісу виводить. 2. Не говори багато про (те), що знаєщ, але знай, про що говориш. 3. Що (б) добре жити, треба працю любити. 4. Що (б) на серці не робилося, то на лиці не втаїться. 5. Як (би) такий до роботи, як до розмови. 6.Як (би) йому сказати, що (б) пішов із хати. 7. Як (би) ти, сину, йшов в отаку годину.      8. Це ж не близько (А. Головко). 9. Коли (б) кожним радісним літом виростала травинкою я, то на луці палаючим цвітом написала б Вітчизни ім’я (В. Ткаченко). 10. Як (би) відали ви, які славні були ті суворі, закручені хлопці (М. Нагнибіда). 11. То (ж) при тобі, мій друже давній, вірний, пройшло життя дитяче моє (Леся Українка).

Немає коментарів:

Дописати коментар